Frank McKee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, T. Arima
Spede. Vittu että on taakka harteilla ja tekee lähes yksin kaikki.Huhhuijaa mikä vaihto Pyörälältä. Teki käytännössä itse kaiken mahdolliseksi.
On kova, helevetin kova!
Spede. Vittu että on taakka harteilla ja tekee lähes yksin kaikki.Huhhuijaa mikä vaihto Pyörälältä. Teki käytännössä itse kaiken mahdolliseksi.
Jääkiekon pelaaminen on kaukana näistä hassutteluista. Ei niin mitään järkeä tässä.Joo eihän näissä voi edes träpätä! Ja tähän iso hymiö. On se edes joskus mukava nähdä liigassakin nopeaa päästä-päähän lätkää, ensin 60min peruutellaan ja varmistellaan, siihen tää Liiga on mennyt.
Noo, puhalletut rikkeet tuon viimeisen ansiosta 4-4 Tampereella. Tuskin se nyt ihan tasan kenttätapahtumien suhteen meni, mutta joskus näin.Onneks siitä jäähyjen tasoittelusta ovat jotkut tuomarit päässeet eroon. Tänäänkin Ilves sai pelata 0 minuuttia ylivoimaa ja muitakin nollan jäähyn pelejä on tällä kaudella nähty.
Kyllä nuo meidän avainpelaajien peliajat kertoo ennemmin kaiken, no piste taas lisää plakkariin. Kolme oli tarjolla, muttei tällä kertaa maistunut. Onnittelut Ouluun pisteistä.Mitä minä sanoin. Humaloja sytytti joukkueen. Niiden jäähyjen jälkeiset tilastot kertoo kaiken. Hyvin haettu Hodari sieltä ja loppu oli meidän.
Jääkiekon pelaaminen on kaukana näistä hassutteluista. Ei niin mitään järkeä tässä.
Jep, ei saatana miten hyvän pelin pelas!Mitä minä sanoin. Humaloja sytytti joukkueen. Niiden jäähyjen jälkeiset tilastot kertoo kaiken. Hyvin haettu Hodari sieltä ja loppu oli meidän.
Olikohan tämä nyt kuudes vai seitsemäs kahden maalin sulaminen tälle kaudelle.
Raumalla hassuttelun jälkeen rankkareille.
Jyväskylässä pelit pitäisi ilmeisesti lopettaa siihen kuuteen kymppiin, kun sen jäljeen ensin hassutellaan ja sitten heitetään kolikkoa.Ja sitten kolikonheittoon (rankkariskaba).
Kyllä!Hävettäisi olla lahtelainen. Tuollaiselle joukkueelle antavat pisteen.
7 kertaaHohhoijaa monta kertaa JYP on menettänyt kahden maalin johdon tällä kaudella?
7 kertaa
Jyp oli aika paska. Kolehmaisen ura jatkuu taas Lukkoa vastaan tehtyjen maalien turvin,Ellerbylle syöttö.JYP Liigan sossuna lahjoitti taas yhden pisteen vastustajalle.
Parempi voittaa. Se on taitolaji.Ja sitten kolikonheittoon (rankkariskaba).
Eihän se Hytösen mailaan muuten osunut edes. Että oikein se meni. Näkihän sen jo hidastuksesta.@Tukka kuis meni sun mielestä toi Lukon kiekko katsomoon jäähy?