Kaikki pelaajanne mahtuvat kaikkiin joukkueisiin nimen omaan tuomaan hyvää luistelua.
Vain eläkeläiset, vain eläkeläiset.
Kaikki pelaajanne mahtuvat kaikkiin joukkueisiin nimen omaan tuomaan hyvää luistelua.
:DSaako tänne nykyään tunnukset jo viisivuotiaana?
Itse asiassa en kuulu, mutta ohan yhtä naurettavaa on tuo teikäläisten huvittuminen.
Toki osa tuosta tulee ihan siitäkin, että Sportilla on ollut 6 min ylivoimaa Ilveksellä ei yhtään.Aika kovat torjuntaerot Vaasassa. Ei tuo ihan ilmennä pelin kuvaa.
Tuo on vielä pientä kun vertaa tähän Ässien surulliseen vierailuun Jyväskylään taannoin.Aika kovat torjuntaerot Vaasassa. Ei tuo ihan ilmennä pelin kuvaa.
Siitä ensimmäisestä maalista: miksi se olisi pitänyt hylätä? Eihän kiekon potkaiseminen sinänsä ole vihellettävä "rike". Eli mitä väliä sillä on, vaikka pelaaja potkaisee kiekon vastustajan luistimen kautta sisään, kunhan ei itse potkaise kiekkoa maaliin? Jos kiekon potkaisu olisi itsessään rike, kuten jo aiemmin viittaamasi korkea maila, niin sittenhän pelaajat eivät saisi ottaa edes kiekkoa haltuun luistimella?
Koska Generousin olisi pitänyt ottaa taklaus vastaan.Onko sääntökirjasta poistunut kohta "laitataklaus" vai miksi tuota ei vihelletty?
Kyllä se taitaa sääntökirjassa olla niin että jos potkaisee kiekkoa ja se kimpoaa vastustajasta sisään niin maali hylätään. Tuomari siis näkin tilanteen niin että Vähätalo ei potkaissut.Siitä ensimmäisestä maalista: miksi se olisi pitänyt hylätä? Eihän kiekon potkaiseminen sinänsä ole vihellettävä "rike". Eli mitä väliä sillä on, vaikka pelaaja potkaisee kiekon vastustajan luistimen kautta sisään, kunhan ei itse potkaise kiekkoa maaliin? Jos kiekon potkaisu olisi itsessään rike, kuten jo aiemmin viittaamasi korkea maila, niin sittenhän pelaajat eivät saisi ottaa edes kiekkoa haltuun luistimella?