IS-tähdistä on nyt pakko kysyä paikalla olleista, sm-liiga.fi ilmoittaa Makkoselle 3, Myllykoskelle 2 ja Louhivaaralle yhden. Mutta ainakin minä olin kuulevani kuulutuksista, että Virtanen olisi saanut kaksi ja Hytönen(?) yhden. Tuosta JP:stä en ole kyllä nyt yhtään varma, mutta Virtasen väitän kuulleeni.
Lukikohan Pöllänen sitten omiaan, sekin on hyvin mahdollista.
Kyllä ne siellä SM-Liigan sivuilla aivan oikein on. Makkonen sai kolme, Myllykoski kaksi ja Louhivaara yhden. Virtanen oli ansaitusti kakkupelaaja juhlapäivänsä ansiosta ja Hytösen nimi kuulutettiin pelin aikana kolme kertaa jäähyn ja kerran maalin takia. Viimeinen näistä tuli siis muutama minuutti ennen pelin loppua, joten olisiko kuitenkin jäänyt siitä päähän. Ainakin seisomakatsomoon kuului kolmikko Makkonen, Myllykoski, Louhivaara. Tiedä sitten tuliko nauhalta eri kajareista eri nimet. *virn*
Itse pelistä sen verran, ettei todellakaan omaa silmää juuri miellyttänyt tuo ankara kamppailupeli. Meni vähän nyhjäämiseksi. Kolmas erä oli jo hiukan vauhdikkaampi, kenties johtuen toisen erän lopussa tulleesta maalista, jonka takia peli hieman aukesi.
Louhivaara muuten sai aivan ansaitusti pistää kiekon tyhjiin. Loistava ohrautuminen ensin omassa päässä, joka oikeastaan aiheutti maaliinjohtaneen vastaiskun. Kipeällä jalallakin jaksoi polkea, vaikka omassa päässä heittäytymisen jälkeen meni vähän kyykistelyksi.
Niin ja Bluesin pelaamisesta sen verran, että eipähän tuo nyt hirveän kaukana ole JYPin pelityylistä. Tässä ehkä syykin siihen minkä takia keskinäiset pelit ovat lähes poikkeuksetta näitä nyhjäyksiä. Joten Blues-fanien on aivan turha RD-kiekosta valittaa. Niin se vaan ei omaan silmään näy se pelin samankaltaisuus.