Utunen jo vähän katteli mistä mennään koppiin...Vittu mitä tuo pakki tekee. Ei pelaa yhtään pelaajaa pois
Vähä ku Iida Krisulin ;-)Anniina on kyllä söpö. Mahtuis Saravon Peksin pikkutakin povitaskuun
Valkoinen juhlateltta puutarhassa, mannersuomalaisten rapujuhlat ja vieruskaverina Mika Saukkonen. Joo, vois toimia.Mä tässä mietin että Saukkonen voisi oikeasti olla ihan hauskaa seuraa esim. illanistujaisissa tai vaikka jossain pubissa bissellä, mutta ei se poista sitä faktaa että kyseessä on hirvittävän paska selostaja.
Minä olen syttynyt jo pidemmän aikaa, ei siihen vitsejä tarvita, tai voivat olla vaikka huonojakin.No nyt sytyin Anniinaan.
Se on pinnallisilla setämiehillä vähän löysemmässä toi syttyminen. Meillä muilla täytyy olla jutuissakin riittävän matala tasoMinä olen syttynyt jo pidemmän aikaa, ei siihen vitsejä tarvita, tai voivat olla vaikka huonojakin.
Jaa, Saravon ja Rajahuhdan mukaan Mäntykivi ollut Suomen ja Ikosen ketjun sentteri. Melkosia hokiniiloja ja -pirkkoja.
Samoja viivoja? Ei kai…Ilveksen ykkössentteri ja melkein samalla viivalla Lehterän kanssa!
Haapala-Mäntykivi-Räty voisi toimia, mutta Matiaksen huippuvire voisi myös kadota näiden kanssa?Ilveksen ykkössentteri ja melkein samalla viivalla Lehterän kanssa!
Siinä jäi #97 kamppi viheltämättä
Mukavaa katsella kaikki playoffit samaan tapaan vuosikausia.Mukavan lepposaa kattella seiskapelin kolmatta erää tälleen neutraalina. Voi kertoo huonoja vitsejä ja arvostella kaikkee epäolennaista.
Saattaa Kuopiossa ja Lahdessa olla erilainen fiilis.