En syyttäisi Hämäläistä. Pelaajat itse hommasi itsensä pahimpaan mahdolliseen kahden maalin johtoon.Hämäläinen tsemppasi hyvin erätauolla
TPS ei kuulu liigaan urheilullisesti eikä taloudellisestiHPK 0-4
Ja ehkä jopa vastoin valmennuksen ohjeita. Esimiehen käskyn noudattamatta jättäminen on varoituksen paikka. No, pojat alko totella...En syyttäisi Hämäläistä. Pelaajat itse hommasi itsensä pahimpaan mahdolliseen kahden maalin johtoon.
Totta. Hämäläisen pelitapa tähtää korkeintaan 0-0-tilanteen säilyttämiseen. Pelaajat kävi omin päin tekemässä pari maalia ja pilasivat hyvin suunnitellun taktiikanEn syyttäisi Hämäläistä. Pelaajat itse hommasi itsensä pahimpaan mahdolliseen kahden maalin johtoon.
Jos se ei auta niin seuraava askel on uhata että okei, minä en mene bussilla, mutta te meette, ja Pasi Nurminen on kuskina.Hölö ilmoitti kopissa pojille että tällä menolla hän ajaa yksin bussilla kotiin
Milloinhan sitä on tullut viimeksi tuuletettua SaiPan maalia, niin että perse repeää.Nyt on kyllä ihan hirveetä peliä SaiPalta. Kuten kakkoserät yleensäkin kun on pitkä matka vaihtoon. Ihme jos tasalukemissa päästään kolmanteen.
Hö, ei oo kivaa. Olis paljon kivempi capslokit pohjassa huutaa SaiPan maaleja.
Onks perse jo parantunut?Milloinhan sitä on tullut viimeksi tuuletettua SaiPan maalia, niin että perse repeää.
Olisko ollut Ahti Oksasen tasoitusmaali Tepsiä vastaan puolivälierissä. Sen jälkeen alkoikin jyrkkä alamäki.
Vitun Ahti Oksanen.
Onhan tässä vähän vettä Saimaassa virrannut sen maalin jälkeen...Onks perse jo parantunut?
Virta ei saanut SaiPaa raiteilleen eikä Westerlund TPsää. Mennyttä on maine, kunnia.TPS ei kuulu liigaan urheilullisesti eikä taloudellisesti
Ja sit viitsi valittaa, kun putsaaminen kesti että tuleppa aloittamaan.Nyt jo tuomaritkin sylkee SaiPan päälle. Innokas linjuri räki Helewkan linssiin.
Ensimmäisen erän aikana ehti jopa vähän innostuakin, mutta toinen erä on sitten ollut taas sitä samaa tavaraa kuin koko tähänastinen kausi.Jos eka erän tilanne vähän hämäsi, niin tää toka erä on kyllä ollut aivan ripulipaskaa...SaiPa ei vittu pääse edes punaviivan yli. Äskeinen "YV" kruununa... Luistelkaa saatana!!