Tienaat kyllä hyvät rahat, kun lyöt Ilvestä vastaan sitten puolivälierissä. Eiköhän Ilveksen tippumiselle saa jonkun 5-8 kertoimen.Niin vakuuttava näytös Ipalta, että pistän vähintään puolen omaisuutta kiinni Ipan mestaruuteen. Sääleistä vastaan joku Tepsi, tai Lukko, niin Ipan kausi on siinä, mutta mitäs olivat tänään niin vakuuttavia.
Onhan se. Helvetin hienoa että saatu tuollainen timantti tänne. Ja jatkosoppariakin vielä. Ilman Kungenia oltais Saipan kanssa jumbotaistelussa.Ei ole sattumaa nuo Rubinin tilastot. Mielettömän hyvä maalivahti.
Hupiukko pomputtelee tuurilla maalin :DOnko tuo Sami Niku Liigan huonoin puolustaja?
Tais Lennipoika tehdä hyvän maskin ja ohjasiko jopa Rubinin längeistä..Hupiukko pomputtelee tuurilla maalin :D
Maalista huolimatta olen sitä miltä että Nikun oman pään peli oli todella heikkoa koko illan. Ei voi mitään.Hupiukko pomputtelee tuurilla maalin :D
Ylimielisessä joukkueessa. Sinänsä turha maali, koska ei kuitenkaan voiteta mitään.Liigan paskin puolustaja tekee maalin.
Täytyy sanoa, että joko tuo maaliodottamatilasto näyttää ihan päin helvettiä, tai sitten värilasit sokaisevat itseni. Ilveksellä ollut huomattavasti enemmän ja parempia maalipaikkoja, silti oli puoli maalia jäljessä varsinaisen jälkeen.
Mutta jos se olis Liigan paskin pelaaja, niin meillä olis melko hyvätasoinen Liiga. Ei valitettavasti taida olla niin.Maalista huolimatta olen sitä miltä että Nikun oman pään peli oli todella heikkoa koko illan. Ei voi mitään.
No seon suhteellista. Oma veikkaukseni on silti se että pudotuspelien aikana Niku vielä putoaa Ilveksen pelaavasta kokoonpanosta. Voi mennä väärin, mutta saa ottaa talteen.Mutta jos se olis Liigan paskin pelaaja, niin meillä olis melko hyvätasoinen Liiga. Ei valitettavasti taida olla niin.
Mää taas luulen, että et edes katsonut koko peliä, vaan huutelet, kun on muodikasta huudella Nikua huonoksi puolustajaksi. Niku pelasi taas paljon, eikä TAASKAAN ollut edes Ilves-puolustajista huonoin. Trollaat kuitenkin Liigan huonoimmaksi pakiksi ja sen jälkeen tulet ihmettelemään kuittauksia provoosi.Maalista huolimatta olen sitä miltä että Nikun oman pään peli oli todella heikkoa koko illan. Ei voi mitään.
Mää taas luulen, että et edes katsonut koko peliä, vaan huutelet, kun on muodikasta huudella Nikua huonoksi puolustajaksi. Niku pelasi taas paljon, eikä TAASKAAN ollut edes Ilves-puolustajista huonoin. Trollaat kuitenkin Liigan huonoimmaksi pakiksi ja sen jälkeen tulet ihmettelemään kuittauksia provoosi.