Olympialaisten sekundalätkät on nyt pelailtu pois alta ja päästään 1ügan loppurutistuksen pariin! SaiPa taistelee vielä tiukasti playoff-kotiedusta ja JYP puolestaan runkosarjan 2. sijasta, joten panokset ovat korkealla. Odotan ottelusta äärimmäisen tarkkaa puolustustaistelua, joka ratkeaa maalin erolla suuntaan tai toiseen.
Itse aion tänään seurata suurennuslasin kanssa Jake Newtonin otteita, joka pelaa tänään kolmannen kerran JYP-paidassa. Onko tauon aikana ehtinyt sisäistää joukkueen pelityylin ja antaako Virtanen vastuuta enemmän? Vastustajan riveistä kiinnostaa tietenkin Nättisen Topi, Urho "JYP-kasvatti" Libra-Woman sekä Valko-Venäjän ihmemies Denisov.
SaiPa tänään:
Hamilton - Kunyk - Oksanen
Vaakanainen - Carson
Tanus - Goodwin - Nättinen
Sneck - Maalahti
Kaksonen - Koho - Strömberg
Denisov - Taipalus
Virkkunen - Salminen - Radke
Lappalainen
Maalissa aloittaa Tuohimaa, penkillä Westerholm.
JYP tänään:
Rooba - Immonen - Joonas Nättinen
Kalteva - Vainio
Kanninen - Hytönen - Louhivaara
Kuukka - Mäenpää
Turkulainen - Suomela - Puustinen
Ikonen - Newton
Kolehmainen - Jussi Nättinen - Stråka
Yonkman
Maalissa aloittaa Olkinuora, penkillä Laurikainen.
JYP-kokoonpano näyttää muuten aika samanlaiselta kuin ennen taukoa, mutta Rooba korvaa Tuppuraisen ykkösketjun laidassa ja neloseen nousee rotaatiosta Anton Stråka. Tuppurainen ilmeisesti vain lepovuorossa ja pelannee huomisessa kotiottelussa. Tietäjät korjatkoon, jos olen väärässä.
Itse aion tänään seurata suurennuslasin kanssa Jake Newtonin otteita, joka pelaa tänään kolmannen kerran JYP-paidassa. Onko tauon aikana ehtinyt sisäistää joukkueen pelityylin ja antaako Virtanen vastuuta enemmän? Vastustajan riveistä kiinnostaa tietenkin Nättisen Topi, Urho "JYP-kasvatti" Libra-Woman sekä Valko-Venäjän ihmemies Denisov.
SaiPa tänään:
Hamilton - Kunyk - Oksanen
Vaakanainen - Carson
Tanus - Goodwin - Nättinen
Sneck - Maalahti
Kaksonen - Koho - Strömberg
Denisov - Taipalus
Virkkunen - Salminen - Radke
Lappalainen
Maalissa aloittaa Tuohimaa, penkillä Westerholm.
JYP tänään:
Rooba - Immonen - Joonas Nättinen
Kalteva - Vainio
Kanninen - Hytönen - Louhivaara
Kuukka - Mäenpää
Turkulainen - Suomela - Puustinen
Ikonen - Newton
Kolehmainen - Jussi Nättinen - Stråka
Yonkman
Maalissa aloittaa Olkinuora, penkillä Laurikainen.
JYP-kokoonpano näyttää muuten aika samanlaiselta kuin ennen taukoa, mutta Rooba korvaa Tuppuraisen ykkösketjun laidassa ja neloseen nousee rotaatiosta Anton Stråka. Tuppurainen ilmeisesti vain lepovuorossa ja pelannee huomisessa kotiottelussa. Tietäjät korjatkoon, jos olen väärässä.
Viimeksi muokattu: