Kaksonen vedettiin nurin, ei tule hyvitystä.
Tuttu tunne.
Kaksonen vedettiin nurin, ei tule hyvitystä.
Saanko tulla keihästämään sinua kasseille, niin mitataan samalla keikalla se hamekangas? :D
Hetkinen, miksi en löydä Yle Areenasta suoraa lähetystä näihin liigapeleihin? Vitun Yle.
Aijai, Denisov jakaa rakkautta
Eihän tuosta Suomelan selkäpuolelta näe osuuko lavan kärki munille, mahaan vai sisäreiteen... näkee ainoastaan, että lyö keihästysliikkeellä.Onko toi ruudun Lappeenrannan selostaja noin sokee vai noin puolueellinen. Kolmatta kertaa kun näytettiin uusintaa jossa selkeesti näkyy Carsonin keihästys Suomelan munille, ni kommentti on "Siinä Carsonin maila ilmeisesti osuu Suomelaa johonkin kohtaan"
No just joo, miksi ei missään ole ennakkoon minulle kerrottu. Vitun Yle!Häh? Ruutuhan näitä liigapelejä näyttää eikä Yle.
Carsonille 5+20 ansaitusti... Liigan tyyliin Suomelalta pitkät makoilut tilanteen jälkeen ;-)
Ei lämmitä mun liigapörssiäMaali olympialaisissa.
Ehkä kannattaa yrittää jo päästä yli jostain ekalla minuutilla sattuneesta vahingosta joka sitten sattui dumarilta ohi menemään. Sitäkin sattuu joskus.Tuttu tunne.
Ei voida kokeilla, sillä loukkaantui loppukaudeksi.Kannattaisi kokeilla joskus Suomeloita 5-3 yv:ssä. Pappakenttä harvoin onnistuu noissa mutta aina löytyy luottoa täydet minuutit
#88 kävi huitasemassa Tuohimaata näpeille niin pikku muistutus siitä.Antoiko pusun jollekkin vai mitä? Menipä ohi...
JYPin yv vielä tauolla...
Siis mitä, eikö Mäenpää pelaa ylivoimaa? Otin nimittäin liigapörssiin justiinsa tänään....Mitä vittua, Jussi Nättinen ylivoimassa. No ri se varmaan Mäenpäätä huonompi tuossa oo.
No just joo, miksi ei missään ole ennakkoon minulle kerrottu. Vitun Yle!