Paikalla olleiden raportointia odotellen voisi loppukevennyksenä heittää että "lisää matseja Tepsiä vastaan kiitos". Hehe.
Itse sain taas sen suuntaista viestiä, että Aho vedon Vehanen pomputti eteensä, ja Rautee iski siitä riparin sisään. Pahahan noista on sanoa, kumman vika se loppupeleissä on, pakkien vai maalivahdin, mutta ei siinä vedossa ilmeisestikään mitään maskiakaan ollut, joten jos se pitää kutinsa, niin syyttävä sormi kallistuu kyllä maalivahdin suuntaan.Murheenkryyni edelleen tuo puolustus ja näytti, että puolustajan hasardilla Rauteenkin pahaan paikkaan tullut kavennus järjestettiin.
Itse sain taas sen suuntaista viestiä, että Aho vedon Vehanen pomputti eteensä, ja Rautee iski siitä riparin sisään. Pahahan noista on sanoa, kumman vika se loppupeleissä on, pakkien vai maalivahdin, mutta ei siinä vedossa ilmeisestikään mitään maskiakaan ollut, joten jos se pitää kutinsa, niin syyttävä sormi kallistuu kyllä maalivahdin suuntaan.
En nyt antaisi mitään erityismainintaa, koska kiekko ei missään vaiheessa maaliin mennyt. Joku viisaampi voisi mulle kertoa, mikä tämä oli, mutta viimisillä sekunneilla joku lukkolainen napautti kiekon keskialueelle. Siitä tämä maalitykkimme Tero sutaisi kiekon tyhjää maalia kohti, osui tolpan ulkoreunaan ja siitä päätyyn. Pelin loputtua kuuluttaja rupesi kertomaan torjuntoja, mutta yhtäkkiä pienen hiljaisen hetken jälkeen ilmoitti lukon viidennen maalin tekijäksi Teron. Hyvä, että parin kauden mittainen maaliton putki katkeaa ja voisiko hienompaa tapaa olla. Rupesin jo siinä miettimään, montako kaljaa tuli juotua, mutta ei siinä mun ympärillä ainakaan kukaan muukaan tätä ymmärtänyt. Joku hieno sääntöjuttu varmaan löytyy selitykseksi.Ja erityismaininta Tero Koposelle, joka vihdoin viimein onnistui maalinteossa. Välillä rupes jo tuntumaan siltä että helpompaa se on sokean kamelinkin mennä neulansilmän läpi heinäsuovaan kuin Koposelle maalinteko, mutta mitä paskaa. Niihän se poika niittaa tyhjiin kun paikan saa.
Pahahan noista on sanoa, kumman vika se loppupeleissä on, pakkien vai maalivahdin, mutta ei siinä vedossa ilmeisestikään mitään maskiakaan ollut, joten jos se pitää kutinsa, niin syyttävä sormi kallistuu kyllä maalivahdin suuntaan.
Joku viisaampi voisi mulle kertoa, mikä tämä oli
:DTPS pelaaja heitti tilanteessa mailansa. Koska maalivahti oli vaihtopenkillä ja kiekko vastustajalla sai Lukko siitä viidentensä.
Kiitti. Jotain tällasta kuvittelinkin, mutta en nähnyt enkä edes tiedä sääntöjä.TPS pelaaja heitti tilanteessa mailansa. Koska maalivahti oli vaihtopenkillä ja kiekko vastustajalla sai Lukko siitä viidentensä.
En nyt antaisi mitään erityismainintaa, koska kiekko ei missään vaiheessa maaliin mennyt.
Tertsan "maali" tai siis maali oli kuin piste iin päälle tähän kiekkotrilleriin. Ja tietenkin tästä hyvästä mies palkitaan huippusopimuksella vuoteen 2010... Oikeasti alkoi kyllä vituttaa, kun Ripan selostusta kuuntelin kolmannessa erässä. Että meinasivat neljän maalin etumatkan tyystin menettää. Tärkeintä on, kuitenkin että palattiin voittokantaan ja saumat kuuden säilyivät hyvinä.Kun Koposelta tulee, sita kanssa tulee!
Nordlund menetti kiekon sinisellä, mutta itse laittaisin suurimman osan tuosta maalista Peten piikkiin. Pomputti ensin helpon kiekon eteensä, ja sen jälkeen Rautee tökkisi lurpun helposti längistä.Siis tuo tilanne lähti Nordlundin hasardiavauksesta Rauteen lapaan. Ripan perusteella. Oli miten oli, niin ei tuo Lukon viisikkopeli toimi vieläkään kunnolla, vaikka nyt näyttää oikeat hyökkäysvitjat löytyneen. Puolustuksessa on edelleen liian monta kädetöntä liian "kiekollisessa" roolissa.
Kai joku sentään otti kiekon Terolle tuosta talteen...?TPS pelaaja heitti tilanteessa mailansa. Koska maalivahti oli vaihtopenkillä ja kiekko vastustajalla sai Lukko siitä viidentensä.
Minusta kiekko kävi tolpassa, josta se poukkasi ulos maalista. Mielestäni se viides oli joku pikkujoululahjasellainen.En nyt antaisi mitään erityismainintaa, koska kiekko ei missään vaiheessa maaliin mennyt. Joku viisaampi voisi mulle kertoa, mikä tämä oli, mutta viimisillä sekunneilla joku lukkolainen napautti kiekon keskialueelle.
Minusta kiekko kävi tolpassa, josta se poukkasi ulos maalista. Mielestäni se viides oli joku pikkujoululahjasellainen.
On kyllä. Erikoinen maali, mahtaako mennä ihan sääntökirjan mukaan? Kai varmaan, ei tuossa puskuliikettäkään näkynyt.Ottelun maalit: http://videot.auranaallot.fi/?video=e1050a7a
Markku Hurmeen kypärämaali on jäätävän tyylikäs!
Markku Hurmeen kypärämaali on jäätävän tyylikäs!
Radiosta kuultuna sai kuvan että levonen ei antanut tepsin voittaa.. Hylkäs selvän Kolun maalin, tähän varmistusta matsissa olleilta, tai viimeistään maalivideoista. No mutta ei Kuokkasen ilta tänään kyl..Että sen puolesta onnittelut lukolle pisteistä.