Ti 27.1.2015 Sport- Blues

  • 5 469
  • 31

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Onnittelut munkin puolesta Espooseen. Blues oli tänään selvästi parempi pelin jokaisella osa alueella. Kerrankin ei jäänyt seliteltävää, eikä mitään muttia.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Toi nimimerkki Blöö tuo mulle mieleen tän illan ottelun. Ei siis itse nimimerkille mitään vittuilua tai häneen liity muutenkaan, vaan blööh, mikä neppailu!
Oli uninen Blues, uninen Sport ja uninen katsomo. Kauden tylsin peli ja oikea joukkue vei potin. Luvut hiukan mairittelee Sportia.

E: rimmais hyvin pakkipariksi Kuukka-Pukka. :)
 
Viimeksi muokattu:

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Toi nimimerkki Blöö tuo mulle mieleen tän illan ottelun. Ei siis itse nimimerkille mitään vittuilua tai häneen liity muutenkaan, vaan blööh, mikä neppailu!
Oli uninen Blues, uninen Sport ja uninen katsomo. Kauden tylsin peli ja oikea joukkue vei potin. Luvut hiukan mairittelee Sportia.

E: rimmais hyvin pakkipariksi Kuukka-Pukka. :)
Siis mun nimimerkki on "sininen" ranskaksi. Tarkistin oikeinkirjoituksenkin vielä Wikipediasta.
Pelistä vielä sen verran, että muutama pelaaja alkaa Bluesissa lunastaa paikkaansa. Rooba oli hyvä ja Lahtinenkin silloin kun ei ollut selällään. Tiivolan ketju muutenkin väläytteli, mutta oli myös välillä aika ahtalla. Kearns pelaa myös fiksusti, vaikkei mikään raketti olekaan. Giliati tarvitsisi seurakseen jonkun edes pikkasen nopean kaverin, nyt mies jää syöksyissään aika yksin.
Sportin esitys oli ihan ok, Fleurylle tarvitaan kyllä paikkaaja. Ja pakisto on turhan ohut, kokemattomuus paistaa. Mutta eihan miehekäs esitys vaasalaisilta.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Ajattelin olla kirjoittamatta mitään, sillä mitään positiivista sanottavaa ei todellakaan ole. Äiti kuitenkin opettanut, että paskaa ei kannata hautoa. Paskempi voitti, vielä paskempi hävis. Heittämällä surkein jääkiekko-ottelu (jos sitä edes jääkiekoksi voi kutsua) mitä tällä kaudella Kuparisaaressa on nähty... väittäisin jopa koko liigassa, mutta TPS...
Vituttaa, että tuli vietettyä ilta hallilla, kun olisi voinut tehdä jotain järkevääkin, kuten kaivella munia. Ainoa, mikä ei pettänyt oli lihis kahdella nakilla.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Suloisen katkeraa tilitystä Vaasasta! Liigassa vain voitosta jaetaan 3 pistettä, tyylipisteitä ei jaeta. Tämän on saanut myös HIFK kokea. Espoon pelityyli saattaa näyttää paskalta mutta tulosta on alkanut tulla kun viisikkopuollustus on tiivistynyt. Eikös Sportinkin peli ole alkanut tuottaa tulosta kun "hurlumhei"-kiekosta on siirrytty hieman organisoidumpaan pelaamiseen?
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Harvoin on tällä kaudella tullut katsottua peliä, missä vastustaja on ollut Sportia työteliäämpi. Eilen niin kävi. Sportilta puuttui otteista energiaa ja tiikerinsilmää.

Eilen tuli oikeastaan ensimmäistä kertaa pelko puseroon, että voi helvetti, jos jengi ilme kääntyy loppukaudesta tällaiseksi. Ei sitä jaksaisi katsoa. Toivotaan nyt, että jengi oli viikonlopun jäljiltä mentaalisesti ja fyysisesti väsynyt. Kaksi peliä pitäisi vielä jaksaa ennen pientä breikkiä.

Blues pelasi työteliästä lätkää ja olisi ansainnut voittaa reilummalla marginaalilla. Pakkien paineistus toimi hyvin. Sportin keskialueen ylittäminen oli puskemista ja sen hyökkäykset oli täten helppo painaa kulmiin. Sportin pakit ovat niin helvetin surkeita kiekon kanssa, että tämä on ehdottomasti oikea pelivalinta. Ihan täytyy välillä silmiä hieroa, kun katsoo mitä moni muu vastustaja tekee. Esim. miljoona-Lukko tyytyi Vaasasakin vain dumppaamaan kiekkoa ja sumputtamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös