Golden Ari
Jäsen
Huomenna kohtaavat sarja 9. (Tänään) Ilves ja sarjan 11. TPS. Ottelu on erittäin tärkeä molemmille joukkueille. Kotijoukkue Ilves voitti HIFK:in hienon nousun jälkeen maalein 4-6, mutta ennen sitä heillä oli kolmen ottelun tappioputki. TPS voitti HPK:n maalein 5-2 ja viidestä viime otteluista on irronnut neljä voittoa.
Itse odottelen kyllä kolmea pistettä (ei ole mulla noussut päähän), jos me pystytään voittamaan KalPan ja Jypin, niin ainakin lähtökohtasesti pystytään voittamaan Ilveksen. Meillä on nyt ihan hyvä ykkösketju (Vaha, JJ, Venu) ja suht. koht hyvä kakkosketju (Hannus, Laine, Filppula). Salak on esittänyt hyviä otteita, päästi toki yhden helpon viime ottelussa.
Ratkaisunpaikat:
Johnson vs Platt, kumpi näistä loistaa huomenna? Vai loistaako kumpikaan?
Kiprusoff vs Seikola, kaksi kiekollista pakkia, kumpi on parempi huomenna ylivoimassa?
Salak vs Toivonen, kumpi näistä on voittava maalivahti huomenna?
Oma veikkaus:
Oho meinasin unohtaa, Lonkka haluaa mukaan tavalla tai toisella:
Itse odottelen kyllä kolmea pistettä (ei ole mulla noussut päähän), jos me pystytään voittamaan KalPan ja Jypin, niin ainakin lähtökohtasesti pystytään voittamaan Ilveksen. Meillä on nyt ihan hyvä ykkösketju (Vaha, JJ, Venu) ja suht. koht hyvä kakkosketju (Hannus, Laine, Filppula). Salak on esittänyt hyviä otteita, päästi toki yhden helpon viime ottelussa.
Ratkaisunpaikat:
Johnson vs Platt, kumpi näistä loistaa huomenna? Vai loistaako kumpikaan?
Kiprusoff vs Seikola, kaksi kiekollista pakkia, kumpi on parempi huomenna ylivoimassa?
Salak vs Toivonen, kumpi näistä on voittava maalivahti huomenna?
Oma veikkaus:
Ilves 2 - 4 TPS
Oho meinasin unohtaa, Lonkka haluaa mukaan tavalla tai toisella:
Lonkkataklaus kirjoitti:Ilves - TPS: 1, 5-1
HIFK - TPS: 1, 8-2
Terveisin,
Lonkkis
PS: HPK-pelin ensimmäisessä erässä nyky-Tepsin taso nähtiin. Mutta mikä tärkeintä Lugano on päässyt Sveitsissä vahvaan lentoon!
Viimeksi muokattu: