Ti 26.12.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 784
  • 468

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aika hyviä settejä, en mä tosta kultakypärästä kyllä välitä, mutta kypärä rikki. Siis uutta ei oo koko seurassa? Yhdelläkö pelaavat? Outoa on.....
Olen miettinyt aina samaa, että montako noita on. Ei oikein inspiroisi kenenkään toisen potalla vääntää ammatikseen kiekkoa. Voiko tuo olla jonkun sortin kuori?

Joskus noita on ollut myynnissä, ei ole tullut tutkittua ikinä.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tammela pisti aika fiksun. Kova veto patjaan ja reboundit sisään.
Tammela on murtanut maaliodottaman salaisen koodin?!? Näin tilastoniiloille saadaan erektio aikaiseksi.

Oli kuitenkin aika hyvin toteutettu "alley-oop" itselle.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen miettinyt aina samaa, että montako noita on. Ei oikein inspiroisi kenenkään toisen potalla vääntää ammatikseen kiekkoa. Voiko tuo olla jonkun sortin kuori?

Joskus noita on ollut myynnissä, ei ole tullut tutkittua ikinä.
Juu, aattelin, että ainakin pari per pelaaja. Kai niitä normikypäriäkin on pari per nuppi, vai?
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Hävettää niin paljon etten ole lokakuun jälkeen katsonut yhtäkään SaiPan peliä. Syyskuussa Kisapuistossa viimeeksi

Joo, mullakin on KooKoon pelit tauolla. Viimeksi lokakuussa olen paikan päällä Sumulaaksossa ollut. Tänään päätin lähetyksen avata ihan huumorimielessä, kun kaksi Liigan paskinta vastakkain, mutta yksi erä riitti mulle tätä komediaa. Katson vaikka ennemmin South Parkia.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Liigan yhteydet Poriin poikki, kun ei torjuntoja kummallakaan veskalla?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sport voittaa 1-0. Jotenkin sen aisti, kun Lukko ei niistä ensimmäisen ja toisen erän paikoistaan tehnyt, ja varsinkaan sen jälkeen kun Sport sai avausmaalin Lukko oli ihan aseeton.

Semmoista se on kun pelin voittaja haetaan tehdyillä maaleilla, eikä millään vitun maaliodottamilla.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Näköjään JYPin pelipaikaton tyyli kantaa jo, kun Kärppiä noin vievät. Vai?

Ehkä se Marjamäki kerkesi jo uudistumaan ja valmentaa JYPiä?

Kuitenkin mies nähty tänään todistettavasti liikkumassa Oulun suuntaan.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Eikö tuolla Karvisella ole todellakaan mitään muuta työkalupakissa kuin luistella kiekollisena puolustajaa päin? Puolustustuspäässä pönöttää paikallaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös