Et kysyny multa, mutta...Kerro tästä lisää?
Siinä se Säiliö vei kiekkua sinne Jypin maalille ja sit se jämä-tsekki tuikkas maalin riparista vissiin. Jotenki nuin se meni.
Et kysyny multa, mutta...Kerro tästä lisää?
Miten ottelun tilanne, vaikuttaako se.Miten ne Liigan tilastot liittyy tän päivän peliin?
En taaskaan kuullu tätä ku olin "hieman täpinöissäni" maalin jälkeen, mistähän tän vois kuulla ei pelipäivänä?Liigan mitäänsanomattomin ja joukkuetta ja seuraa mitenkään kuvaamattomin maalilaulu soi Raksilassa. Peli 2-1.
Ei kai tuossa sen kummempaa, kun käytät paikat hyväksi tehokkaammin, olet johtosi ansainnut :)Kerro tästä lisää?
Oululaista logiikkaa. Jos on tehty maali, niin on ansaittu maali. Jos ei ole tehty maalia, niin ei ole ansaittu maalia.Tulostaulu kertoo, maalit on ansaittava. Jos joukkueen paras pistemies tyrii kolme avopaikkaa ei johtokaan ole ansaittu.
Puljulla tuollainen poissaoleva katse.
Mites Tappara liittyy Oululaiseen matematiikkaan?
Routasydän?Itse en muuten edes tiedä mikä on Kärppien maalilaulu
On siinä se ansaittu sana, mitä sillä kukakin haluaa ymmärtää..Ei kai tuossa sen kummempaa, kun käytät paikat hyväksi tehokkaammin, olet johtosi ansainnut :)
Sama juttu.Itse en muuten edes tiedä mikä on Kärppien maalilaulu
Ihanan tehokasta kyllä Kärppien peli. Jyp painaa peliä Kärppien päädyssä. On rankkaria, tyhjästä ohi yms. Ja sitten Kärpät käy ainoista paikoistaan tekemässä maalin.
Se on juuri niin mitäänsanomaton, että ei kuulukaan tietää.Itse en muuten edes tiedä mikä on Kärppien maalilaulu
Eli jokaisen maalin jälkeen pitäisi korostaa, että tämä oli ansaittu maali? Tuntuu vähän hölmöltä, mutta kukin tyylillään.
Sääntö on aika selvä, joten eipä tuossa purnaamista ole.Ei saatana näitä tuomareita :D