Ti 26.11.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 138 403
  • 549
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulihan se sieltä. Isot miehet ottavat vastuuta silloin kun pitääkin. Maxwell siis Kärpille 0-1.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lukko - HPK

Perkele ne teki siellä muutakin kuin seiso kiekon kanssa. huh huijaa! Kannatti taas kerran haukkua.
3 - 2
Vainio.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Eronen sentterinä ja samantien tulee tulosta, eli jäähy.

Huhhuh tota jengin asennetta. 3 maalia perässä vikassa erässä ja sama sluibailu jatkuu. Toivon todella että kaikki muut paitsi Irving ja Wiikman juoksee bussin perässä takaisin stadiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eipä siellä ole muitakaan parempia pelinrakentajia, kuin Teräväinen.

Koivisto on selvästi parempi. Tyrväinen yllätys yllätys jäähylle, ihme vihellys. Eipä ollutkaan, jäähy kiekon sulkemisesta. Fiksua.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt oli hienoa yv-pelaamista. Vainio ja 3-2.

Jumalauta kun tolleen osaatte, niin miksi vitussa pitää sitten yleensä vaan veivata ja syötellä tehottomasti?
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Teemu Eronen sentteriksi ja heti huitomisjäähy. Erittäin hyvää duunia!

Eronen sentterinä, Dehner laiturina... Aivan uskomatonta ja vastuun kantaa Hjallis KHL-sekoiluineen.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiekon nostaminen jäästä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kolehmainen repii Tyrväisen jään pintaan ja Tyrväinen jäähylle. Samalla linjalla siis jatketaan kuin koko pelin tähän asti. Irvingin olisi voinut ottaa kolmanteen erään lepäämään penkille.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tyrväinen boksiin. Aivan naurettavaa. Kiekon sulkeminen, justjoo.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tyräviselle ehkä vuosituhannen käsittämättömin jäähy? Kiekon sulkeminen? huh huh.

Tyrväistä revittiin tasan niin kaukan kun tämä kaatui ja sitten nousi tuomarin käsi. Jokerijäähyin merkiksi.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Eronen sentterinä, Dehner laiturina... Aivan uskomatonta ja vastuun kantaa Hjallis KHL-sekoiluineen.

Ehkä mä oon sokea mutta mä en nää Hjallista tuolla fläppitaulun kanssa vaihtoaitiossa. Oisko se nyt kuitenkin niin, että valmennus kantaa vastuun näistä pelipaikkavalinnoista?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten te voitte itkeä jopa jäähystä joka on ihan päivän selvä. Ei sitä kiekkoa saa nostaa jäästä kädellä, se on aina selvä jäähy.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meininki on kuin jossain Kummeli leffassa, tosin tämä on jo niin surkeaa huumoria että taidan seuraavaksi vaikka vaihtelun vuoksi itkeä. Oisko 6-0 miten lähellä?
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Ehkä mä oon sokea mutta mä en nää Hjallista tuolla fläppitaulun kanssa vaihtoaitiossa. Oisko se nyt kuitenkin niin, että valmennus kantaa vastuun näistä pelipaikkavalinnoista?

Eiköhän tää ollut statement Hjalliksen suuntaan.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten en tuomaritoiminnasta Kalpa-Jokerit pelistä huutelisi, mutta onhan se ihan käsittämätöntä, että Kalpan kolmas maali hyväksyttiin. Eipä paljon selvempää potkumaalia voi olla. Kuritonta on Jokereiden peli ja jäähyt ovat kyllä ollut ihan itse aiheuttettuja.
Vilpitön kysymys: mistä syystä seuraat Jokerien ottelua HIFK:n matsin sijasta? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös