No nyt oli Ruudun maalikooste tullut ja siinä tuo näkyy. Jos tuo oli Lassenilta tahallinen maalinsiirto, osasi hän hämätä sen erinomaisesti. Vai riittääkö tahallisuuteen sääntöjen mukaan se, ettei vastustaja aiheuta maalin siirtymistä? Jos näin, niin sitten ymmärrän. Muuten hyvinkin kyseenalainen tuomio.
Kyllä mun mielestä tuossa juurikin yritettiin sellasta kokeneen kehäketun "oho, en huomannu"- tyylistä pukkausta. Tai sitten vaan koitti heittää sen kiekon mahollisimman äkkiä mahollisimman kauaksi. Joka tapauksessa mun mielestä ihan oikea tuomio, siinä kun ei SaiPalaisia ollut lähelläkään. Olkoot sitten huolimattomuutta tai tarkoituksellisuutta. Vaikka tuo rangaistuksen syy onkin tahallinen maalin siirto, niin mun mielestä oma tahaton perseily on ihan yhtä validi syy.
Mutta miksi ihmeessä se Rau laitetaan vetää noita rankkareita? Jokainen näkemäni yritys on ollut ihan yhtä paska kuin tuo tän päiväinen. Jos joku jostain löytää miehen rankkitilastot niin mielelläni näkisin ne. Oma arvaus on jossain 10% luokassa.
Ykkösketju kokonaisuudessaan oli tosi heikko tänään. Ei tuolla tosin kotijoukkueella oikein ketään onnistujaa voi löytää. Kuronen pelas ihan yritteliäästi.
Pelican pelas sellasta tehokasta vieraslätkää ja mun mielestä voitto ei ollu mikään vääryys. Laukaustilastot meni toki SaiPalle suvereenisesti, mutta oikeesti hyvät maalipaikat meni melko tasan. Huonommalla veskarilla SaiPa olis varmaan voittanut. Juvonen pelas hiton hyvin. Varsinkin räpyläkäsi toimi tosi eleettömästi ja varmasti.
Huomenna sitten työhaalarit mukaan Lahteen ja pisteet kotiin. Tän päivän suoritus oli surkea.