Ti 26.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 50 000
  • 568

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
No, olisi jonkun aiemmista rikkeistä viheltänyt, niin ei tarvitsisi noilla spekuloida.

Pistikö Laine sen siitä etuyläkulmasta olkapään yli vielä?

Eiköhän tuo etuyläkulmaan mennyt.

Mainitsin tuon estämisen vain, kun aika oleellisesti liittyi tilanteeseen ja oli huomattavasti normiblokkia räikeämpi kiekottomassa roikkuminen.

Edit. Mielestäni Lukko on pelannut tänään siististi. Toki tämä on sitten näkynyt kokonaisuudessaan paskana puolustamisena.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JYP ihan pesukoneessa ja Niemi rokottaa, Kärpät johtoon
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Voi vittu noita Kiilholman ratkaisuja... Ilman maskia syliin, ylivoimalla. Paskaa...
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niemi!! 1-2 Jyväskylässä. Pentikäiselle syöttö :) Ikoselta myös hyvä esityö.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No nyt pomppi Kärpille :D
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
@peno kyllä se Ojamäki oli. Selostajakin sekoittaa katsojia näemmä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Flipperikiekko pomppii suotuisasti Kärpille ja ovat lähellä voittoa..

JYPillä oli ennen tuota paikkoja hyökätä ja tulla paineen alta pois, mutta alkukaudelta tuttu syöttöjen käsittämättömän huono laatu tullut kehiin.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Oli kyllä odotettavissa. JYP ihan purjeessa
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ai itse katsoin juuri että oli kultakypärä :D No kai se sit Saarela oli, mietein vain että mitä selostaja sekoilee jos kultakypärä on Ojamäki? Mutta kai se sitten pakko on uskoa.
Joko mun tietokoneen ruutu on suttuinen tai jtn, mutta kultakypärähän se oli. Olihan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lankiselta keimseiveri. Huh.

Tämä siis Kouvostoliitossa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Vance yrittää laukoa mutta laukoo ohitse..?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti antaa yks eteen. huoh...
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Melkoinen flipperi"syöttö"hän tuo oli, mutta ansaitusti Kärpät johtoon. Aika paljon saa JYP parantaa että tasoihin päästään.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hmm... Sun nimimerkki on Hoitsu. Tiedätkö mitä hoitsut tekee? Se mitä ajan takaa ei liity hikeen vaan paskaan ja vaippoihin. Mietipä sitä.
Toki minä tiedän, kun kerran hoitsu olen. Mutta minulle se on arkipäivää, sille joka nuo putsaa tuskin on :) eiköhän se joku harjottelija ole
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lankiselta kunnon ryöstö äskön. Kevin on kyllä petrannut viime aikoina kun sika juoksuaan. Alkaa olemaan se tilanne, että IFK:lla on kaksi tulikuumaa veskaria.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Haha, tuota selvempää kampitusta ei olekaan, mutta nyt ei jaksa kumpikaan tuomari viheltää rikettä pois. Puuttui vain, että joku Sportin pelaaja olisi tuosta päässyt läpi ja iskenyt maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös