Ei ollut pahimmasta päästä ollenkaan.
Liikaa parranpärinää, eikä ansaitse yhtään penalttiottelua.
Itse asiassa minä olen aika samaa mieltä, pelirangaistus oli riittävä tuomio. Mäntylä olisi voinut jättää viemättä taklauksen loppuun, sillä joskus näissä voi käydä todella pahasti, mutta tosiaan vauhti ei ollut kovin kova ja kyse oli enemmän töytäisystä - joskus taklattava ei ole täydessä balanssissa ja näitä tulee silloin tällöin. Minusta ei ole järkeä alkaa jakelemaan pidempiä penaltteja.
Tärkeintä tuossa nyt kuitenkin oli se, että Quirkille ei käynyt kuinkaan (ja koska ilmeisesti seuraamuksesta rangaistus määrätään, olen yllättynyt, jos Mäntylälle tulee pelikieltoa enemmänkin).
Mäntylälle silti: oliko pakko? Ei ole ensimmäinen kerta, aika monet muutkin osaavat antaa kovia pommeja niiden olematta ylikovia.
Sama juttu Abidille: oliko pakko ottaa niitä hyökkäyspään jäähyjä? Hyvä pelimies kyseessä, mutta nämäkin jutut vaativat pelisilmää.
Erinomainen maalivahti, puolustuksessa laatua (Kaijomaa) ja hyökkäyksessäkin osaamista (Makkonen).
Hehe. Perrinin maalissa vietiin Makkosta, Kaijomaata ja lopulta Tuokkolalta längit. Ketä vastaan tässä pelattiin? Joojoo, ei ole varaa paljoa huudella näistä, mutta pisti silmään kun katsoin ketä siellä vietiin.