Kyllä se oli ihan itse Mikkonen, joka siinä syöksyi kaverin jalkoihin, ja yritti epätoivoisella viikateiskulla kiekkoa tavoitella. Toki Mikkonen pelaa hyvää peliä tällä hetkellä, mutta fakta vaan on se, että tasoitusmaaliin johtanut jäähy tuli Mikkosen käsittämättömästä päähänpistosta.Kyllähän Mikkosen jäähy tietysti harmitti,mutta tilanteessahan Mikkonen oli vauhdilla(taas)menossa Saipan pelaajan ohi,kun Mikkosen luistimiin lyötiin,kaveri kaatui ja refleksinomaisesti löi Saipan pelaajan mailaa,johon kaveri jostain syystä kaatui.
Ei nyt voi heti ampua pelaajia,jotka yrittää sata lasissa loppuun asti.
Eipä tuohon eiliseen peliin kokonaisuutena voi olla oikein tyytyväinen. SaiPa pelaa perinteistä kusipääkiekkoaan: ei todellakaan kaunista katseltavaa mailojen heiluessa kainalossa, mutta vieraspeleissä pureva taktiikka, mikäs siinä.
JYP ei saanut murrettua tuota sumputusta vaan tahkosi välillä aika turhautuneenakin. En ymmärrä, että RD piti JYPin peliä onnistuneena. Yksittäisistä pelaajista on pakko nostaa kolme nimeä esiin: J-P Hytönen, Tuomas Vänttinen ja Antti Virtanen. Kolmikolta onnistunut ilta. Kaksi ensiksi mainittua raatoi taas koko rahan edestä, kolmas osoitti taiteilijamaisuuttaan vallan hienosti.
Torstaina Hifkiä vastaan on tempo oltava paljon kovempi, muuten tulee äitiä ikävä.
Itse näin tilanteen hyvältä paikalta ja juurikin niin että Mikkonen kaatui, ei syöksynyt. Tämän jälkeen tuli automaattinen mailareaktio kun yritti kiekkoa tavoittaa. Typerä jäähy, mutta missään tapauksessa syöksymistä ei kuitenkaan ollut.Kyllä se oli ihan itse Mikkonen, joka siinä syöksyi kaverin jalkoihin, ja yritti epätoivoisella viikateiskulla kiekkoa tavoitella. Toki Mikkonen pelaa hyvää peliä tällä hetkellä, mutta fakta vaan on se, että tasoitusmaaliin johtanut jäähy tuli Mikkosen käsittämättömästä päähänpistosta.
Vaikka jotain pelaajaa haluaisikin silmittömästi fanittaa, niin kannattaa jonkinlaista kritiikkiäkin pohtia, että pysyy edes jonkinlainen uskottavuus...
Itse tuon kanssa läheltä näin, ja selvältä syöksyltä se vaikutti. En kuitenkaan ala väittelemään, koska ei tuo enää niin tarkkana ole muistissa. Pointtini tuossa oli nimenomaan tuo "automaattinen mailareaktio." On se vaan ihan hemmetin tyhmää alkaa kaatuneena hyökkäyspäässä huitomaan kaverin jalkoihin. Mitä tuossa tilanteessa olisi voinut saavuttaa, vaikka olisi kiekkoon osunutkin?Itse näin tilanteen hyvältä paikalta ja juurikin niin että Mikkonen kaatui, ei syöksynyt. Tämän jälkeen tuli automaattinen mailareaktio kun yritti kiekkoa tavoittaa. Typerä jäähy, mutta missään tapauksessa syöksymistä ei kuitenkaan ollut.
Eikun niistä on tullut jättibudjettinsa kautta ykskaks mieletön taitojengi, joka häikäisee illasta toiseen puhtaalla kiekollisella ylivoimaisuudella. Kahvauksen ajat on pysyvästi takanapäin!