Ti 25.5.2021 Otteluseuranta (5. kisapäivä)

  • 57 325
  • 1 265

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se onkin ihan vain Team USA yleensä.

Kaikilla mailla ei ole jääkiekossa lempinimeä ja niillä joilla on niin ei ole pakko käyttää.

Eiks se sit oo USA-miehistö?

Ois pitäny olla tarkkaavaisempana Jääkiekkokulttuurin tunneilla kouluissa ku en näköjään muista mitään.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
USA:n maajoukkue on tietenkin lempinimeltään Bald Eagles eli kaljut kotkat tai napakammin kaljupäämerikotkat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
IIHF sekoilee kun kysellää Lundellilta, että mitäs tykkäsit Innalan maalista ja näytettiin vielä Innalan nimeä alla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koivu: "Mä komppaan Lassea tässä"
Jonka jälkeen Kukkonen: "Mä komppaan Mikkoa tässä"

Kovia ne on komppaamaan toisia ja pumppaamaan toistensa renkaita

”Joo Lasse kantsuu sunkin kokeilla oli kyllä aivan vitulliset kyydit, kato tässä on videoo siitä, tää on se sama Cindy hei oliks sulla jo sen numero.. ei saatana kato nyt Lasse, vähän toista ku vaimon kanssa hei! Ai mitä? Mikki, en minä tiiä saatana onko se päällä, en mä oo mikään teknikko saatana oon Mikko Koivu” Mikko Koivu siinä vetää julkisuuskuvaansa yhä enemmän vessanpöntöstä alas.
 

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Eiks se sit oo USA-miehistö?

Ois pitäny olla tarkkaavaisempana Jääkiekkokulttuurin tunneilla kouluissa ku en näköjään muista mitään.

Mielenkiintoista tuokin olisi mikäli noin tehtäisiin.

Taitaa olla enemmän kuitenkin urheilutoimittajien vastuulla se homma muiden maiden lempinimien kerronnasta julkisuuteen mikäli onkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös