Ti 25.4.2023 Pelicans - Tappara

  • 34 561
  • 771

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässähän tämä sarja osittain pienoiskoossa. Hieman eri tasolla joukkueiden viimeistely. Pelsuja ei auttaisi vaikka pelaisivat 40 min ylivoimaa per peli, jos ei saa paikoista tämän paremmin sisään.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Klassinen. Bryggman läpi ja ei maalia, Merelä vapaana takatolpalla ja maali. Game over. 3-1 otteluissa Tappara johtoon ja katkaisun paikka kotona.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Onko harhaa vaan, vaa saako tuol takatolpal pelata Savinainen ja kumppanit ihan vapaasti? Tapparalla ku karkaa pelsujen pelaajat, ni saa silti töitä tehdä maalia varten, Tapparalla kliiniesti "puttaillaan" sisään takatolpalta
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onnittelut Tapparalle Suomen mestaruudesta. Olette kova joukkue...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle tulee tästä finaalisarjasta itse asiassa mieleen 15 vuoden takainen Kärppien ja Bluesin välinen finaalisarja. Silloin Kärpät vei selvästi ekan finaalin, toinen finaali sitten vähän räkäisesti jatkojen jälkeen "ansaitsemattomasti", kolmannessa finaalissa Blues sitten haki vierasvoiton ja sarjaa vähän heräteltiin henkiin. Mitä vielä, Kärpät vie neljännen finaalin vieraissa 4-0 ja viidennen kotona 5-1. Ei hirmu kaukana ole tämä skenaario nyt.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Boksia
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Pelicans ilmeisesti luuli, että tuomareista (joskin aiheesta) valittamalla saavutetaan jotain. Esim. puolustaminen täysin yliarvostettua.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Tekeekö Pelsut ensimmäisen yv-maalin ?
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Tossa se suurin ero esim Bryggmanin ja Savinaisen pelissä varmaan on, toinen tekee paikoistaa ja toinen ei, toki ei ne identtisiä oo ne maalit, mut en mä noita oikee osaa vertailla samalla tapaa keskenään, vaikka Bryggman maalinedessä onkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös