Ti 25.4.2023 Pelicans - Tappara

  • 32 598
  • 771

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Onko täällä oikeesti joku sitä mieltä et peli on hyvää? Tapparalla on enemmän maaleja, elis e on oarempi, mutta rehellisesti en mä kyllä nää että tuolla mitää hyvää hokia on nyt pelattu. Ehkä ne edelliset sitten oli nii kova tasosia että tää näyttää skeidalta.

Edit. Sormet on ku nippu kyrpiä, toivotaa et joku saa jotain selvää. En jaksa korjaa ku luuril kirjottelee.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko täällä oikeesti joku sitä mieltä et peli on hyvää? Tapparalla on enemmän maaleja, elis e on oarempi, mutta rehellisesti en mä kyllä nää että tuolla mitää hyvää hokia on nyt pelattu. Ehkä ne edelliset sitten oli nii kova tasosia että tää näyttää skeidalta.
Se on se LINJA mitä toivottiin.

Mä oon tästä kyllä avoimesti katkera :D
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Pelicansin johtavat pelaajat tulisi nyt nostaa tasoaan ja vetää pari kania hatusta viimeiseen erään. Muuten tämä peli oli täs.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tertsi :D

Tappara löylyttäisi 95-96 Jokerit mennen tullen ja palatessa. Tertsi ite ei mahtuisi edes nyky Tapparan kokoonpanoon.
Varmasti näin, ei taida kukaan tuon kauden Jokereiden pelaajista enää pelatakaan. Tertsilläkin uran päättymisestä jo 16 vuotta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko täällä oikeesti joku sitä mieltä et peli on hyvää? Tapparalla on enemmän maaleja, elis e on oarempi, mutta rehellisesti en mä kyllä nää että tuolla mitää hyvää hokia on nyt pelattu. Ehkä ne edelliset sitten oli nii kova tasosia että tää näyttää skeidalta.
Varsin heikko matsi. Tarttui yleisöön, ihan kuin joku tiistainen runkosarjan matsi, ihmeen tunteetonta läpsyttelyä.
 

Profaneomen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko täällä oikeesti joku sitä mieltä et peli on hyvää? Tapparalla on enemmän maaleja, elis e on oarempi, mutta rehellisesti en mä kyllä nää että tuolla mitää hyvää hokia on nyt pelattu. Ehkä ne edelliset sitten oli nii kova tasosia että tää näyttää skeidalta.
Ehkä alkaa Pelicansilla pitkä sarja näkyä, ei enää jaksa paineistaa samaan tahtiin. Tää on tällänen kontrollipeli Tapparan näkökulmasta, ei tossa nyt kauheasti tarvii tehdä enempää. Mut selvästi laiskemman olonen peli ku edelliset.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Nyt tästä puuttuisi joku Jyrgensin tai Thomasin poikkari naamaan, 5+20 ja peli tasoihin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis Tertsin esimerkki ylivoimaisesta Liigajengistä 1995-96? Ei ole tainnut koskaan kuulla 2012-13 Ilveksestä
KalPa 2013-14 oli kanssa kova. Sisäisen pistepörssin voitti Artturi Lehkonen 20:lla pisteellä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Joku kirjoitteli(en muista kuka), että Lehterän 5vs5 oli huonoa runkosarjassa ja että mies oli osittain jopa pettymys. Tällä yv-osaamisella mitä Lehterä on Tapparaan tuonut pelkästään pleijareissa on sama vaikka Savinainen ja Tanus työntäisi Lehterää 5vs5 vaihdot.

Lehterähän kävi tässä oman kasvutarinansa ja paransi omaa peliään Tapparan vaatimalle tasolle.

Onhan sillä 1+6 = 7 ylivoimapistettä ja niitä hehkutetaan.

Mutta tasakentin pleijareissa on 4+4 = 8 pistettä 12 otteluun ja +7.

CHL:ssä iski finaalin GWG:n.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Siis Tertsin esimerkki ylivoimaisesta Liigajengistä 1995-96 Jokerit? Ei ole tainnut koskaan kuulla 2012-13 Ilveksestä
1989 HIFK tai 1994 Tps.. tämä Tappara häviäisi täysin pystyyn 4-0.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Voin olla väärässä, eikä olisi edes ensimmäinen kerta, mutta taitaa mestaruus ratketa nyt. Ei sittenkään ehkä ollut Pelicansista ihmeeseen, mikä ei toki ota hienosta kaudesta mitään pois. Tappara on nyt edellä vain sen verran, eikä tarvitse jossitella millään tilanteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös