Iida tais vähä kostua.
Olin näkevinäni Iidan katsomossa muutaman kerran. Jos Iida kostui, niin täälläkin. On hän sen verran nätti :)
Iida tais vähä kostua.
Iida.Pleijareiden MVP, Heljanko vai Savivellu?
Voit sanoa mitä lystäät ja usein sanotkin.Kiekonhallinta turkooseille 53-47. Voiko sanoa että Tappara voitti väärin?
Te ootte niin huonoja faneja, mulla ei oo ikinä tullu mieleenkään vaihtaa. Vaikka joskus harvoin harmittaa vietävästi. Tai enemmänkin.Arvaa onko Ilveksen kannattajana joskus käynyt sama mielessä...
Jos tätä sarjaa katsoo niin kyllähän Pelikaaneilta on Jasek-Bryggman kadonnut lähes 100% kuvasta vrt. Kalpa ja Ilves-sarjat. Ei kestä Pelicans (eikä moni muukaan joukkue) kärkipelaajien näin pahaa hyytymistä.
Hannu Jortikan aikaan kannatti kannattaa Tepsiä, jos kaipasi mestaruuksia.Joskus sitä miettii omia elämänvalintoja. Olisihan elämässä enemmän iloa jos KalPan sijasta kannattaisi Tapparaa.
En kannata eheytyshoitoja. Ei me voida muuttua. Valitettavasti.Voihan sitä jengiä edelleenkin vaihtaa.
Yksi päästetty maali playoffeissa. Vajaa 69 minuuttia on vastustaja saanut kokeilla.Toki Tapparan av ja Heljanko molemmat myös huippuluokkaa.
Päivi Räsänen eheyttämässä sinut KalPan kannattamisesta. Voisi toimia.En kannata eheytyshoitoja. Ei me voida muuttua. Valitettavasti.
Mikä asijantuntija....Pirkka-Pekan äänellä.Tällä asiantuntemuksella minulla on pokkaa väittää, että jos Pelicans ei tee vähintään kolmea maalia tähän loppuun, se ei tätä peliä tule voittamaan.
Tietävät tämän olevan viimeinen kotipeli.Pakko arvostaa Pelsufaneja, omien puolella viimeiseen asti.
Olikohan saanu vinkin että Bottas on paikalla?
Ei ole. Viimeistään syksyllä jatkuuTietävät tämän olevan viimeinen kotipeli.