Ti 25.2.2014 Ilves - Pelicans

  • 8 988
  • 38

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Taisi suora pp-paikka kariutua tähän oksennukseen.

Miten niin kariutui? Ilves otti kaksi pistettä ja on tasapisteissä Bluesin ja Jokereiden kanssa. Ensimmäinen peli tauon jälkeen ja heti kovat panokset pelissä -> tahmea esitys molemmilta.

Tärkeintä on tässä vaiheessa, että edes se kaksi pistettä tuli. Taistelu jatkuu ja Bluesin ja SaiPan heikot otteet toivottavasti jatkuvat. Kolppaselle meni pari helppoa, mutta eiköhän mies taas tule takaisin entistäkin varmempana. Kopo tuntuu olevan hyvä ottamaan näistä opikseen.

Otteiden pitää kuitenkin parantua, että kuuden sakkiin mahdollisuudet pysyy jatkossakin.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Kovaa kritiikkiä vaikka Ilves ottelun voitti. Vähän oli nihkeää peliä puolin toisin, mutta Ilves tuli kaksi kertaa tappioasemasta tasoihin, sen vuoksi tyytyväinen tulokseen ja onhan tuo Pelsut hyvin pelannut.
Paljon muuten yleisöö oli kun liigan sivut ei sitä kerro?
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Aika sekaisin tuntuu olevan Ipan fanit....luulis olevan tyytyväisiä kahteen pinnaan, olis voinut jäädä kokonaan ilmankin! Onko Ipa joskus lähimenneisyydessä pelannut jotenkin hienoa peliä? Aika pohjamudissa minun muistaakseni ollut....ja nyt tuntuu kaikki olevan päin helvettiä sijalla SEITSEMÄN???
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Paljon muuten yleisöö oli kun liigan sivut ei sitä kerro?
Reilut 5000 henkeä. Päässä on lukema 5164, mutta saatan muistaa väärinkin. Tämän kauden lukuihin suhteutettuna ihan hyvin kuitenkin tiistaipeliksi ja heti olympialaisten jääkiekkoähkyn jälkeen.

EDIT: Ilves.comin raportti kertoo yleisömääräksi 5165. Aika lähelle meni siis.
 
Viimeksi muokattu:

sokeritauti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuskinpa kumpikaan menetti mahdollisuuksiaan kuuden joukkoon tällä. Ilvekselle luulisi maistuvan kaksi pinnaa ja Pelicansille(itselle) se piste oli minimitavoite mikä siis täyttyi. Blues sai vähemmän pisteitä kuin molemmat ja kyllä tässä helpompiakin pelejä on tiedossa. Perjantaina parempaa aivan varmasti.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Pelin viihdearvo hipoi nollaa, mutta Ilveksen saamien kahden pisteen arvoa ei pitäisi kenenkään väheksyä.

Harvoin taukojen jälkeen mitään hyvää peliä nähdään ja maalimääristä päätellen muillakin liigapaikkakunnilla on ollut kohtuullisen hiljaista.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo on kyllä naurettavaa kitinää, että kuudes sija olisi nyt menetetty. Alkukaudesta ennustettiin Ipan olevan viimeinen ja nyt säälipleijaripaikka on jo varma. Aikamoista, itse olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän kauteen.

Mutta tämän päivän pelistä en ole tyytyväinen. Kumpikin joukkue pelasi sysipaskasti. Aika kamalaa katsottavaa oli, mutta kaksi pistettä laittaa vähän hymyä naamalle!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Joo on kyllä naurettavaa kitinää, että kuudes sija olisi nyt menetetty. Alkukaudesta ennustettiin Ipan olevan viimeinen ja nyt säälipleijaripaikka on jo varma. Aikamoista, itse olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän kauteen.

Eli pitäisi olla tyytyväinen tämän päivän huonoon ja sekavaan peliin ja esitykseen, koska ennen kautta Ilves ennustettiin hännille?

Tämän kauden Ilveksellä on mahdollisuus, kaikki edellytykset ja potentiaali suoraan playoffpaikkaan, mutta joukkue pelaa heikon pelin kun sitä vähiten kaivattaisiin niin ei saa olla pettynyt koska joukkue ennustettiin häntäpäähän?

Mitä alkukauteen tulee, niin alkukaudesta Ilves muuten oli sarjan ykkönen 15 pelin kohdalla. Kaudet eivät ole veljiä keskenään varsinkaan jos valmentaja on vaihtunut ja sillä tontilla on ollut aiemmin jos jonkinmoista amatöörisuharia kuka on tehnyt pelaajat pieniksi. Minä ainakin olen se kuuluisa Tammisen banaani otsassa runkosarjan jälkeen jos sijoitus on 7-10 eikä kuudes. Niin ovat pelaajatkin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Aika sekaisin tuntuu olevan Ipan fanit....luulis olevan tyytyväisiä kahteen pinnaan, olis voinut jäädä kokonaan ilmankin! Onko Ipa joskus lähimenneisyydessä pelannut jotenkin hienoa peliä? Aika pohjamudissa minun muistaakseni ollut....ja nyt tuntuu kaikki olevan päin helvettiä sijalla SEITSEMÄN???

Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Illan otteluun ei saa olla tyytyväinen, koska tuolla pelillä ei pitkälle pötkitä.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Tyytyväisyys tappaa kehityksen. Illan otteluun ei saa olla tyytyväinen, koska tuolla pelillä ei pitkälle pötkitä.

No ei taatusti pötkitä, siitä olen samaa mieltä. Ilvekselle sääleihin pääsy = mestaruus ennakko-odotuksiin nähden ja kaikki organisaation sekoilut huomioon ottaen.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eli pitäisi olla tyytyväinen tämän päivän huonoon ja sekavaan peliin ja esitykseen, koska ennen kautta Ilves ennustettiin hännille?

Tämän kauden Ilveksellä on mahdollisuus, kaikki edellytykset ja potentiaali suoraan playoffpaikkaan, mutta joukkue pelaa heikon pelin kun sitä vähiten kaivattaisiin niin ei saa olla pettynyt koska joukkue ennustettiin häntäpäähän?

Mitä alkukauteen tulee, niin alkukaudesta Ilves muuten oli sarjan ykkönen 15 pelin kohdalla. Kaudet eivät ole veljiä keskenään varsinkaan jos valmentaja on vaihtunut ja sillä tontilla on ollut aiemmin jos jonkinmoista amatöörisuharia kuka on tehnyt pelaajat pieniksi. Minä ainakin olen se kuuluisa Tammisen banaani otsassa runkosarjan jälkeen jos sijoitus on 7-10 eikä kuudes. Niin ovat pelaajatkin.

Missäs kohtaa sanoin, että olen tyytyväinen tämän päivän peliin? Älä laita sanoja suuhuni. Lähinnä tartuin tuon yhden kännikalan avautumiseen, kuinka kaikki on päin vittua. Totesin myös, että olen tyytyväinen jo tähän kauteen, koska emme ole viimeisiä. Parannusta parannusta.

"Mutta tämän päivän pelistä en ole tyytyväinen. Kumpikin joukkue pelasi sysipaskasti." Tuon taisin sanoa viime viestissä. Opettele lukemaan.

Mahdollisuudet ovat edelleen suoraan pleijaripaikkaan. Ei ne mihinkään kadonnut siksi, että menetimme yhden pisteen Pelicansille.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ihan ok peli Ilvekseltä ja tärkeät kaksi pistettä tuli. Rajalalta nätti rl maali. Tosin Pelsujen eka maali täysin Gysben, Näppilän ja Kolppasen piikkiin. Toisenkin Kolppanen olisi voinut ottaa ja puolustajakin oli jossain ties missä joten vähän omia virheitä nuo vastustajan maalit.

Tuomarit oli tänään erinomaisia. Linja muuten pysyi koko pelin samana.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jo on tosiaan joillakin ilvesläisillä odotusarvot nousseet kohisten puolessa vuodessa. Olihan eilinen heikkotasoinen peli (molemmilta) ei sitä varmastikaan kukaan ottelun nähneistä kiistä. Mutta oliko se nyt tauon jälkeen jokin suuri yllätys? Eiköhän molemmat joukkueet tuosta paranna seuraaviin matseihinsa.

Runkosarjan kuutossijaa "vaativilla" ei tosiaan ainakaan tyytyväisyys tapa kehitystä. Viisi joukkuetta hamuaa yhtä paikkaa, joten ei Ilveksen kuutossijalle kukaan voi laskea ainakaan yli 20 % todennäköisyyttä. Ennemmin tuo taitaa olla 10% luokkaa. Totta kai siitä kuutossijasta tapellaan kynsin ja hampain loppuun saakka, mutta hieman realismiakin voi omiin odotuksiinsa lisätä.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Pakkasjähmeän kossunkin jälkeen olen edelleen sitä mieltä, että peli oli kuraa. Notkeaa, humuspitoista ruskeaa lientä. Pelin erotti paskasta vain muutama miljardi bakteeria. Ja onnellinen pitäisi olla 2 pisteestä? Surkeaa, TÄSSÄ vaiheessa kautta pitäisi pelin olla uomissaan, kuvioiden harjoiteltu ja taktiikan omaksuttu. Jos nyt lähdetään tärkeisiin peleihin olettamuksella, että "Kyllä muutkin pelaa paskasti. Oli Olympiatauko!" ei voi pärjätä. Jos on tarkoitus johonkin tavoitteeseen päästä, olisi pelinkin hyvä parantua. Viimeistään nyt, kun tärkeitä pojoja jaetaan. KOLME pojoo oli otettavissa KOTIMATSISSA, saatiin kaksi ja tuliaisiksi oksennuspussi.

Herätkää nyt siellä jossakin, pimeässä Hakametsän kellarikopissa. Myhäilevät, peliin tyytyväiset hymistelijät: tukehtukaa halpaan kuohuviiniinne.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös