Ti 25.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 22 415
  • 550

ForNever

Jäsen
Olhaver tuplaa kauden maalimääränsä, vaikkei sitä edes huomaa!

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Just. Voishan tuo Nikkekin välillä koittaa vaikka torjua. No kai siinä oli ohjaus tai osuma. Mutta onpa nihkeä tuo SaiPan ilme, jotenkin nyt sitä kuuluisaa "virkamieskiekkoa". Ollaan kentällä, mut ei sit kuitenkaan olla...

Edit: No sieltä sentään kavennus. Nää SaiPan pelithän on nykyään maalijuhlia...

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi, oi miksi SaiPa palaa normaalille tasolleen juuri Lukkoa vastaan. Mulla oli Liigapörssissä pelaajia Kärpistä, kun SaiPa oli just kenkinyt Virran - SaiPa voitti. Seuraavassa pelissä mulla oli Liigapörssissä pelaajia Jypissä, SaiPa voitti. Sitten mulla oli pelaajia Ilveksestä, SaiPa voitti. Nyt mulla ei oo pelaajia Lukosta, vaikka kaikilla muilla on - ja SaiPa ottaa joku 10-2 turpaan. Tai 10-4, koska on mulla yks pelaaja Lukosta, Zagidulin nimittäin, niin kyllähän SaiPakin sen takia jonkun verran maaleja tekee.

Elämä on vääryyttä.

Niemelän Topi....ei noita paikkoja montaa tule..

Pendo otti aikalisän:

Junalaulu:

"Runaway train never going back
Wrong way on a one-way track
Seems like I should be getting somewhere
Somehow I'm neither here nor there"

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Junalaulu:

"Runaway train never going back
Wrong way on a one-way track
Seems like I should be getting somewhere
Somehow I'm neither here nor there"
Katson taaksepäin ja kiskot sinne jää
Juna jyskyttää, enkä ystävää nyt mä nää
Mulla kauas menolippu on

Minut jätti hän, mun kuuli lähtevän
Muualta nyt etsin uuden ystävän, lempeän
Mulla kauas menolippu on

Mun pakko matkustaa on jonnekkin
Entisestä pois juna vie
On aivan sama minne kiirehdin
Kun vain pitkä on tie

Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves on tänäänkin aivan paska. Myrrän ajoista erona se että myös Langhammerille lipsuu ja puolustus vuotaa.
Aika multaa kuistit..

Kärpät on aikas hyvä. Toki tässähän arvioidaan Ilvestä. Kärppien suorittaminenhan ei siihen vaikuta, vaikka samassa ottelussa suorittavatkin.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Lukolla on käytännössä täysin päinvastaiset vastustajat ja ongelmat kahdessa perättäisessä pelissä. Lauantaina Ässät ei meinannut millään päästää maalia, vaikka Lukko kuinka pyöritti. Tänään sitten SaiPa tekee maaleja, vaikka ei paljon paikkoja saa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä vaihto Lukon nelosketjulta, varsinkin Ylitalolta.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Noniin...

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tommi Tikalta aivan uskomattoman hieno syöttö ja mahtava maali. Tosin harmi Ilveksen kannalta että syöttö meni Kärppien Tiivolalle ja 3-0.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy