Ti 25.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 21 317
  • 571

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 4-1. Ei ollut käynnistymisvaikeuksia.

Fontaine tekee, Gregoire syöttää.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ilves voi mennä klassisen "kova otteluohjelma" taakse.

Tauolle loppuohjelma IFK, Sport, Jukurit, JYP, KooKoo täytys sitten jotain jo tuottaakin.
 

redpecka

Jäsen
Siis Lukko heittelee kiekkoa maalille kuten SaiPa kolmessa edellisessä pelissä. Ville Hämäläisen taktiikka on skoutattu ja omaksuttu. Mutta miksi SaiPa lopetti itse tämän innovaation käyttämisen¿ Sinne vaan. Ehkä saisi jopa aloituksen hyökkäyspäähän.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Melkoinen maali SaiPalta…
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avoimet ovet. SaiPa 4-2. Taas oli Lukolle jäähy tulossa.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Olhaver tuplaa kauden maalimääränsä, vaikkei sitä edes huomaa!
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Just. Voishan tuo Nikkekin välillä koittaa vaikka torjua. No kai siinä oli ohjaus tai osuma. Mutta onpa nihkeä tuo SaiPan ilme, jotenkin nyt sitä kuuluisaa "virkamieskiekkoa". Ollaan kentällä, mut ei sit kuitenkaan olla...

Edit: No sieltä sentään kavennus. Nää SaiPan pelithän on nykyään maalijuhlia...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi, oi miksi SaiPa palaa normaalille tasolleen juuri Lukkoa vastaan. Mulla oli Liigapörssissä pelaajia Kärpistä, kun SaiPa oli just kenkinyt Virran - SaiPa voitti. Seuraavassa pelissä mulla oli Liigapörssissä pelaajia Jypissä, SaiPa voitti. Sitten mulla oli pelaajia Ilveksestä, SaiPa voitti. Nyt mulla ei oo pelaajia Lukosta, vaikka kaikilla muilla on - ja SaiPa ottaa joku 10-2 turpaan. Tai 10-4, koska on mulla yks pelaaja Lukosta, Zagidulin nimittäin, niin kyllähän SaiPakin sen takia jonkun verran maaleja tekee.

Elämä on vääryyttä.
 
Niemelän Topi....ei noita paikkoja montaa tule..

Pendo otti aikalisän:

Junalaulu:

"Runaway train never going back
Wrong way on a one-way track
Seems like I should be getting somewhere
Somehow I'm neither here nor there"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös