Anttila & kääntölaukaus. Postatkaa ikonisempi duo, minä odotan.
Mikke ja ilmaveivi
Toront.. Arizonassa.Missäs olkiukko pelaa ensi kaudella?
Missäs olkiukko pelaa ensi kaudella?
Laura itkee jo studiossa.
No kun Mertsistä on kyse, niin en sulkisi sitäkään mahdollisuutta pois, että iät ja veskaritkaan ei ole ihan niin päivitetyllä tasolla.Jos Mikke painaisi tuolta laidastaan taas uuden ilmaveivin, niin tulisikohan Mertsiltä sama litania kuin aikanaan herran vuonna 2011, toki päivitetyllä iällä ja veskarilla.
Sveitsin Bieliin ilmeisesti sopimus mut oottakaas ku änäristä alkaa tulla soittoja.Missäs olkiukko pelaa ensi kaudella?
Taklasi kiekotonta Pokkaa maalin edessä ja löi mailalla selkään.Mistä tuo jäähy tuli? Luulin, että tuli Suomelle
Laura Ruoholan perse & Tuomo Ruutu.Anttila & kääntölaukaus. Postatkaa ikonisempi duo, minä odotan.
Luulis että maailman kovimmassa sarjassa jossain Floridan tai Toronton maalilla niin pääsisi nekin joskus jatkoon.Missäs olkiukko pelaa ensi kaudella?
Voisi kyllä mennä Torontoon ja päästä kolmen kullan kerhoon.Toront.. Arizonassa.
Ilmeisesti sairaana. Tämä tieto köyhien kanavalla Saukkosen suusta.Missä Vatanen on?
Ilmaveivaa suoraan syötöstä.Miettikääs mimmonen uhka Granlund olisi tossa pointilla, jos osaisi laukoa suoraan syötöstä. Nyt naapurin sokeaa mummoa myöten kaikki tietävät, ettei Granlund koskaan ammu suoraan syötöstä.
Pitäisi päästä Tamba Payn luukkua avaamaan että sinne pääsisi.Voisi kyllä mennä Torontoon ja päästä kolmen kullan kerhoon.