I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Kuten ennakkoin, ei Kanadan jääminen neljänneksi kaukana ole. Enään vaatisi Tanskan varsinaisen peliajan voiton.
Kuten ennakkoin, ei Kanadan jääminen neljänneksi kaukana ole. Enään vaatisi Tanskan varsinaisen peliajan voiton.
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.
Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.
Mun mielestä se ois kivaa, jos katsomossa ois isoäänistä kannustusta, mutta ei se väärin tai noloa ole jos suomalainen istuukin hiljaa katsomossa.
Ruotsin voiton ja Saksan – Sveitsin "tasapelin" myötä varmistui, että Sveitsi kohtaa lpuolivälierässä Yhdysvallat.
Vaikea uskoa, että voittaisivat tuoreet olympiamitalistit varsinaisella peliajalla, kun Tanskalla edellisestä omasta (ja kovasta Kanada-)ottelusta jotain 15 minuuttia, Slovakialla sen sijaan takana lepopäivä.Kuten ennakkoin, ei Kanadan jääminen neljänneksi kaukana ole. Enään vaatisi Tanskan varsinaisen peliajan voiton.
Suomi faneista lähtee ääntä vasta kun finaali on voitettu. Eihän sitä nyt ennen sitä kehtaa. Joku vielä näkee ja ajattelee että mitä toi nyt tossa möykkää. Sitäpaitsi, jos sitä nyt pelissä alkaa ääneen kannustamaan ja Suomi häviää, niin ihan turhaan tuli itsensä kannustamalla nolattua. Selvinpäin vielä ja kaikkee.Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.
Jos Tanska voittaa Slovakian, niin Leijonat häviää tietysti tahalteen Tsekille, että saadaan Tanska vastaan ja Ruotti Kanadan. No ei kai sentään.. :)
Kyllä itse mielummin istun katsomossa missä vastapuolen fanit haukkuvat homoksi kuin että jokainen on hiljaa vieressäMitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.
Mun mielestä se ois kivaa, jos katsomossa ois isoäänistä kannustusta, mutta ei se väärin tai noloa ole jos suomalainen istuukin hiljaa katsomossa.
Joo, ei ole tosiaan olemassa mitään näiden kahden välissä. Se on joko että ollaan turpa kiinni ja peukalo perseessä, tai sitten huudellaan vitun homoa, soihdutetaan ja tapellaan.Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.
En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.Joo, ei ole tosiaan olemassa mitään näiden kahden välissä. Se on joko että ollaan turpa kiinni ja peukalo perseessä, tai sitten huudellaan vitun homoa, soihdutetaan ja tapellaan.
Tuomitset kuitenkin sen jos kulttuuriin kuuluu vastapuolen faneille vittuilu? Miksi muut ei sitten saa tuomita hiljaa pönöttämistä katsomossa?En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.
En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.
Kyllä tuomitsen, jos lähdetään sankoin joukoin vittuilemaan vastustajan faneille tai pelaajille. Pientä vittuilua toki täytyy jokaisen kestää, mutta mitään sellaisia "Haha pelaaja X, sun läheinen on kuollut" -tason juttuja, joita on ollut jalkapallossa, ei tule millään tavalla ymmärtää tai hyväksyä.Tuomitset kuitenkin sen jos kulttuuriin kuuluu vastapuolen faneille vittuilu? Miksi muut ei sitten saa tuomita hiljaa pönöttämistä katsomossa?