Ti 24.5.2022 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 43 109
  • 1 003

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Sveitsi vs USA siis yksi puolivälierä?

Mielenkiintoinen kohtaaminen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kylläpä oli yllättävä tuon Helsingin lohkon kärkikaksikko. Toki Sveitsi odotetummin ykkönen kuin Saksa kakkonen.

Selvennetään, että Kanadan puuttuminen kärkikaksikosta on se suurin yllätys.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Ruotsin voiton ja Saksan – Sveitsin "tasapelin" myötä varmistui, että Sveitsi kohtaa lpuolivälierässä Yhdysvallat.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.

Mun mielestä se ois kivaa, jos katsomossa ois isoäänistä kannustusta, mutta ei se väärin tai noloa ole jos suomalainen istuukin hiljaa katsomossa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.

Naapurin Pena saattaa pahastua jos siellä nyt ylen palttisesti riekutaan. Puhaltamatta jääneestä jäähystä voi huutaa istuen ”HEEEEEIII” ja maalin tullessa kevyet golfaplodit. Kotiin viemiseksi hassu pahvikypärä ja kasvomaalauksena Suomen lippu poskeen.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.

Mun mielestä se ois kivaa, jos katsomossa ois isoäänistä kannustusta, mutta ei se väärin tai noloa ole jos suomalainen istuukin hiljaa katsomossa.

Minun mielestä se on hieman noloa. Yleisö on kannustusta varten
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos Tanska voittaa Slovakian, niin Leijonat häviää tietysti tahalteen Tsekille, että saadaan Tanska vastaan ja Ruotti Kanadan. No ei kai sentään.. :)
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Nolottaa nää Suomi fanit. Miksei voi ottaa samaan tapaan kaikkea iloa irti kun on kotikisat? Sen sijaan istutaan hiljaa rivissä kuin jossain armeijan luennolla.
Suomi faneista lähtee ääntä vasta kun finaali on voitettu. Eihän sitä nyt ennen sitä kehtaa. Joku vielä näkee ja ajattelee että mitä toi nyt tossa möykkää. Sitäpaitsi, jos sitä nyt pelissä alkaa ääneen kannustamaan ja Suomi häviää, niin ihan turhaan tuli itsensä kannustamalla nolattua. Selvinpäin vielä ja kaikkee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Jos Tanska voittaa Slovakian, niin Leijonat häviää tietysti tahalteen Tsekille, että saadaan Tanska vastaan ja Ruotti Kanadan. No ei kai sentään.. :)

No tämä on ihan mielenkiintoinen skenaario ainakin teoriassa. Kyllä mä näkisin että kerroin voittaa Tanska on reilusti pienempi.
 

vergji

Jäsen
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.

Mun mielestä se ois kivaa, jos katsomossa ois isoäänistä kannustusta, mutta ei se väärin tai noloa ole jos suomalainen istuukin hiljaa katsomossa.
Kyllä itse mielummin istun katsomossa missä vastapuolen fanit haukkuvat homoksi kuin että jokainen on hiljaa vieressä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä noloa siinä on, ettei halua pitää mekkalaa katsomossa? Ei ole olemassa oikeaa tapaa katsoa urheilua paikanpäällä. Vääriä tapoja on, ja niitä tapoja harrastetaan enemmän suomalaisessa jalkapallokatsomoissa, huudellaan "vitunhomoa", heitellään soihtuja sekä tapellaan vastustajan fanien kanssa.
Joo, ei ole tosiaan olemassa mitään näiden kahden välissä. Se on joko että ollaan turpa kiinni ja peukalo perseessä, tai sitten huudellaan vitun homoa, soihdutetaan ja tapellaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Joo, ei ole tosiaan olemassa mitään näiden kahden välissä. Se on joko että ollaan turpa kiinni ja peukalo perseessä, tai sitten huudellaan vitun homoa, soihdutetaan ja tapellaan.
En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.
 

Nick Neim

Jäsen
SUI - USA
GER - FIN/CZE
SWE/FIN - DEN/CAN/SVK
FIN/CZE - DEN/CAN

Onkos kaavio tällä hetkellä jotain tuollaista?
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Tampereella yleisö heräsi ja liittyi latvialaisten rummutukseen taputuksin, kun kolmatta erää oli jäljellä noin 2 minuuttia ja Latvia haki tasoitusta ilman maalivahtia. Hetken aikaa kuulosti ihan hienolta, kun noin 5000 katsojaa taputti mukana.

Rumpuryhmälle täytyy antaa silti pieni miinus, että vaihtoivat vähän turhan tiuhaan noita laulujaan. Muutaman kerran aiemmin oli jo osa katsomosta lähtenyt orastavasti taputuksin mukaan, mutta sitten vaihtuikin jo laulu sekä rytmi ja kannustus kuihtui muun katsomon osalta kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Saksalta yhtä hyviä rankkareita ku Suomelta :D
 

vergji

Jäsen
En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.
Tuomitset kuitenkin sen jos kulttuuriin kuuluu vastapuolen faneille vittuilu? Miksi muut ei sitten saa tuomita hiljaa pönöttämistä katsomossa?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En minä väittänyt, että nämä kaksi olisivat ainoat kaksi vaihtoehtoa. Minä pohdiskelin sitä, että miksi ihmiset pitävät vääränä sitä, että ihminen haluaa hiljaa katsella urheilua katsomossa. Vaikka minäkin mieluummin kuuntelisin fanittavaa katsomoa kuin hiljaista kirkkoa, niin en silti tuomitse tuollaista hiljaisuutta. Siinä kun ei ole mitään väärää.

Ei sinänsä ehkä väärää, jos jotkut yksittäiset haluavat olla hiljaa mutta kun 12000 ihmistä istuu tuppisuuna kotikisoissa, niin se on vähän noloa mun makuuni.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Tuomitset kuitenkin sen jos kulttuuriin kuuluu vastapuolen faneille vittuilu? Miksi muut ei sitten saa tuomita hiljaa pönöttämistä katsomossa?
Kyllä tuomitsen, jos lähdetään sankoin joukoin vittuilemaan vastustajan faneille tai pelaajille. Pientä vittuilua toki täytyy jokaisen kestää, mutta mitään sellaisia "Haha pelaaja X, sun läheinen on kuollut" -tason juttuja, joita on ollut jalkapallossa, ei tule millään tavalla ymmärtää tai hyväksyä.

Hiljaa istumalla ei ainakaan voi tehdä mitään väärää toisille ihmisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös