coyote86, sanoit kaiken mitä minä olisin sanonut.
KalPa oli tänään suurempi kuin yksikään meistä faneista.
Nyt on tietty vähän pettynyt olo, mutta uskon että myöhemmin tätä muistellessa ollaan tyytyväisiä. Ei tuollaista nousua voi muuta kuin ihailla. Mä rakastan tätä joukkuetta. Juuri silloin kun luulee että se on menoa, jo monta kertaa tällä kaudella tappioputket on näyttäny vaan venyvän. Tää joukkue vaan kasvaa koko ajan. 3 pistettä ei tuntunu todelliselta, siksi 1 piste tuntuu helvetin hyvältä. Ehkä jo aamulla vielä paremmalta.
Mä en enää ikinä epäile, mä en enää koskaan luovuta. Mä en enää ikinä sulje radiota kesken pelin, vaikka KalPa olisi tappiolla kymmenen maalia. Tää joukkue on ansainnu aika paljon enemmän kunnioitusta kun sille annettaan.
jos nyt näkemättä peliä, paikalla olleiden kommenttien perusteella jotain pelistä....
Maalivahtipeli. Olisi vain Virta jatkanut maalivahtien rohkeaa peluutusta. Kukaan ei voi väittää, etteikö Oksalla olisi ollut vähän huonompi peli jo SaiPaa vastaan. Järvinen tuli maalille tilanteessa jossa ei käytännössä katsoen ollut enää mitään hävittävää. Ok, päästi yhden, mutta kuulosti kyllä siltä, että antoi KalPalle edes mahdollisuuden. Näytti että "hei jätkät, mä teen mun osuuteni, tehkää tekin jotain, ei tää ollut vielä tässä". On se Järä huikee. Virralta kuitenkin varmasti ihan oikea ratkaisu laittaa Oksa rankkeihin, hoitanu niitä ihan hyvin, ja saa varmasti etua siitä että on isokokoisempi kuin Järä. Vaikee voittaa jos omista kukaan ei tee maalia. Ei edes Tapsa.
Krhm. KETJUMUUTOKSET.
Kapanen palasi hyökkääjäksi (en tiedä missä vaiheessa, Miettinen saattoi taas huomata vaikka pari erää myöhässä...) ja buum. Peli alkoi pyöriä JYP:in päässä. En sano muuta.
Nyt, hyvää yötä. Kiitos KalPa, huomenna kuljetaan 1929-hupparissa ja haistatetaan kaikille jotka uskaltaa aukoo päätään.