Ti 24.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 815
  • 443

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nurmi sai aika ikävän näköisesti polvesta. Ei ilmeisesti kuitenkaan loukannut.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä tuo Partanen tuollaisen vireen on kehittänyt? Ukkohan on ihan liekeissä ja edellisillä kausilla ei kovinkaan kaksista kuvaa ole hänestä jäänyt.

Potentiaali liigan huippupelaajaksi, on koko ajan ollut. Ongelma on vaan ollut siinä, että Mika on aikaisemmin ollut näitä minä minä minä eikä kukaan muu miehiä. Tällä kaudella oppinut lainaamaan kiekkoa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hyvä pyöritys KalPalta
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukolla taas aika masentava aloitus. Itsellä pari hyvää tonttia ja vedot seinille. Naapuri sitten rankaisee ekasta vedosta Brookbankin seuratessa läheltä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kapteeni laittaa roppaa likoon, taisi tulla kylkiluihin tuo veto.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kohta Lukko siirtyy kolmeen ketjuun sen verran ottaa kolmos ketju pataan täällä hetkellä
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Ässä-pelaaja ollut ekassa erässä vasta kolmasti nokikkain Kähkösen kanssa kun reilut puolet on pelattu. Suattaa olla että tulee tänään espoolaisille rumasti takkiin jos ei ryhtiliikettä tapahdu.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nyt tulee Lukon paikat periaatteessa oikealle miehelle, Vahalahdelle, mutta hän ei osu tämän hetken pelivireessä mistään.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitänee lopettaa HIFK:n pelin katsominen. Sain ruudun pelittämään noin 3 minuuttia sitten, ja peli on ainaki sen ajan ollut täysin yhtä maalia.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tapparan peli on aivan sekaisin, edes perus avauspeli ei toimi. Ajoitukset aivan päin persua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös