TI.24.10.2006 TPS-JYP

• 7 582
  • 61

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaakko kirjoitti:
Tämän voi siis kääntää niin päin, että silloin kuin meillä vielä oli Duba maalilla otteluita ei kannatta edes laskea tähän. Ei hitto. Mehän ei oikeastaan olla hävitty kenellekään varteenotettavalle jengille.

Mikähän tässäkin nyt taas on näin vaikeaa? Jokainen voi laskea minun puolestani mitä tahansa, mutta kai sillä nyt jumalauta on eroa voittaako joukkueen jossa on maalivahti tai missä ei ole maalivahtia tai voittaa joukkueen jossa pelaa paras mahdollinen ryhmittymä tai sellaisen josta puuttuu kaksi kentällistä pelaajia.

Otetaan nyt vielä esimerkiksi tämä Jyp-peli. Jos joku jypiläinen nyt lähti sillä asenteella eiliseen peliin, että turkulaisia vedetään taas samalla tavalla nekkuun kuin Duban ollessa maalissa(6-2), niin onneksi olkoon vaan hänellekin, sillä elämän realiteetit kannattaa ottaa huomioon - Tepsillä on nyt maalivahti.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä minunkin mielestäni ollaan aika heikoilla vesillä jos aletaan katsomaan kuka milloinkin on voitetuissa joukkueissa pelannut. Samat pisteet niistä kuitenkin tulee vaikka siellä pelaisi A-junnut(esim. huomenna Kärpillä). Ja muuten... kuinkas monta peliä Tepsi on pelannut parhaalla kokoonpanolla? Aivan.

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Ohmi kirjoitti:
Mikähän tässäkin nyt taas on näin vaikeaa? Jokainen voi laskea minun puolestani mitä tahansa, mutta kai sillä nyt jumalauta on eroa voittaako joukkueen jossa on maalivahti tai missä ei ole maalivahtia tai voittaa joukkueen jossa pelaa paras mahdollinen ryhmittymä tai sellaisen josta puuttuu kaksi kentällistä pelaajia.
On kai silläkin eroa että tällä hetkellä Tepsillä on joukkue joka voi voittaa liigassa kenet vaan. Pisteet kai tässä vaiheessa on se olennainen osa tuloksia mitatessa, ja se että peli kulkee positiiviseen suuntaan. Joukkue naputtaa tasaisen varmasti kuin Viivin singerpylly ja yksi vain itkee ettei ole tarpeeksi äijiä. Jos ei edes voitoista voi iloita koska on tyytymätön joukkueen koostumukseen, niin kannattaa vaihtaa lajia. Mikä herra sulle nyt sitten kelpaisi uudeksi pelaajaksi ja kenen tilalle?

Voi kiesus mitä itkemistä, sano MustaEnkeli.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MustaEnkeli kirjoitti:
Joukkue naputtaa tasaisen varmasti kuin Viivin singerpylly ja yksi vain itkee ettei ole tarpeeksi äijiä. Jos ei edes voitoista voi iloita koska on tyytymätön joukkueen koostumukseen, niin kannattaa vaihtaa lajia. Mikä herra sulle nyt sitten kelpaisi uudeksi pelaajaksi ja kenen tilalle?

Voi kiesus mitä itkemistä, sano MustaEnkeli.

Luetaan niitä viestejä.

Minä en parkunut uusia äijiä, vaan minä odotan maalintekijöitä nykyisestä joukkueesta. Nykyinen joukkue riittää minulle ihan täydellisesti, vaikka Backman-Pukka pakkiparilla varustettuna. Tosiasia on kuitenkin se, että joukkueesta pitää löytyä maalintekijöitä Nurminen/Huml parivaljakon lisäksi, jos aiotaan keväällä menestyä eli pelata mitalipeleissä.

Mutta tätä ei ilmeisesti saisi sanoa ääneen, kun kerran Nurminen/Huml kaksikko tekee maalin tai kaksi, Jamppa pitää joukketta pystyssä ja voittoja tulee illasta toiseen.

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohmi kirjoitti:
Luetaan niitä viestejä.

Minä en parkunut uusia äijiä, vaan minä odotan maalintekijöitä nykyisestä joukkueesta. Nykyinen joukkue riittää minulle ihan täydellisesti, vaikka Backman-Pukka pakkiparilla varustettuna. Tosiasia on kuitenkin se, että joukkueesta pitää löytyä maalintekijöitä Nurminen/Huml parivaljakon lisäksi, jos aiotaan keväällä menestyä eli pelata mitalipeleissä.

Mutta tätä ei ilmeisesti saisi sanoa ääneen, kun kerran Nurminen/Huml kaksikko tekee maalin tai kaksi, Jamppa pitää joukketta pystyssä ja voittoja tulee illasta toiseen.
No juurihan sanoin että Vahalahti on löytänyt jyvän kanukkien vierellä. Kyllä kahdella maaleja tekevällä kentällä luulisi jo pärjäävän. OHMI!

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kannattaa vielä kuitenkin muistaa, että Vahalahden maaleissa on viime aikoina ollut hillopullaa melkoisesti. Yksi maaliviivalle unohtunut räkäkiekko, yksi omalta puolustusalueelta tyhjiin, yksi toppahousuista arsen kautta sisään jne. Laukaisemalla vartioidusti ja maalivahdin läsnäollessa anti on edelleen melko laimeaa. Kuten eilenkin.

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pressiboxi kirjoitti:
Kannattaa vielä kuitenkin muistaa, että Vahalahden maaleissa on viime aikoina ollut hillopullaa melkoisesti. Yksi maaliviivalle unohtunut räkäkiekko, yksi omalta puolustusalueelta tyhjiin, yksi toppahousuista arsen kautta sisään jne. Laukaisemalla vartioidusti ja maalivahdin läsnäollessa anti on edelleen melko laimeaa. Kuten eilenkin.
Pitäiskö meidän nyt alkaa tilastoimaan myös laukaisemalla vartioidusti maalivahdin läsnäollessa tehdyt maalit eli lvml-maalit erikseen?

Vakavasti. Onhan sen Vahan meno muuttunut ja nyt ei ole syytä valitusvirsiin, vaikka torstaina turpaan tulisikin. Ilme on niin erilainen kuin alkukaudesta

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohmi kirjoitti:

Noh, noh Ohmi.. Kyllähän meillä suhteessa muihin joukkueisiin on melko laaja rosteri! Esim 4 kenttä on tehtaillut yhteensä 10 maalia 16 ottelussa, kakkoskentällä on kasassa 15 maalia ja ykkösellä 11 maalia.. En usko, että kovin monella muulla joukkueella on yhtä tasasesti jakaantunut maalit..

Mitä peliin tulee, niin ilmeisesti ei parasta TPS:ää nähty eilen? Mitä selostusta kuuntelin, niin Tuokon mukaan hyvää peliä molemmilta, JYP:llä vaan maalinteko tuntu ylivoimaselta eilen.

MaZaa kirjoitti:
Mitä selostusta kuuntelin, niin Tuokon mukaan hyvää peliä molemmilta, JYP:llä vaan maalinteko tuntu ylivoimaselta eilen.

En ole ihan varma tarkoitammeko samaa Tuokon kommenttia vai emme, mutta ainakin minusta se kuullosti lähinnä kohteliaisuudelta.. ei totuudelta. Vaikka tietysti minun olisi ehkä viisaampi olla arvaamatta toisten puheiden merkitystä :)

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Lonkkataklaus
kirjoitti:

En ole ihan varma tarkoitammeko samaa Tuokon kommenttia vai emme, mutta ainakin minusta se kuullosti lähinnä kohteliaisuudelta.. ei totuudelta. Vaikka tietysti minun olisi ehkä viisaampi olla arvaamatta toisten puheiden merkitystä :)

Saattaa niinkin olla, en tosiaan itsekkään peliä nähnyt joten voi hyvin olla että Tuokko ihan kohteliaisuuksina sellasta sano.. Mutta pääasia, että kolme pistettä jäi Turkuun, niistähän tässä pelataan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lonkkataklaus kirjoitti:

Sanokoon Tuokko mitä sanoo. Paikalla olleena toistan jälleen...vakuuttavalla pelillä otettiin eilen kolme pojoa. Vakuuttavaa peliä siis verrattuna vierailijoihin. Jos oltiin huonoja niin JYP oli sitten aivan sysipaska. What ever. Luuletteko, että Kärpät lähtevät seuraavaan peliin takki auki ja varma voitto mielessä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy