Mä en löydä. Mistä napista saa Mertsin hiljaiseksi?CMoreen on tullut, ainakin nettiversioon, takaisin "vain halliäänet". Saattaisin jopa suositella sen käyttöä.
Mä en löydä. Mistä napista saa Mertsin hiljaiseksi?CMoreen on tullut, ainakin nettiversioon, takaisin "vain halliäänet". Saattaisin jopa suositella sen käyttöä.
Oikein. Sääntö 10.3: Ilman mailaa oleva pelaaja voi osallistua pelaamiseen. Pelaaja, jonka maila on rikkoutunut, voi osallistua pelitilanteeseen, jos hän pudottaa rikkoutuneen mailan. Tämän säännön rikkomisesta tuomitaan pieni rangaistus.Käsittääkseni ei voi pelata kiekkoa millään ennen kuin luopuu rikkinäisestä mailasta.
Peleissä jotka Mertsi selostaa on vain vaihtoehtoina Mertsi tai Mertsi + MikaMä en löydä. Mistä napista saa Mertsin hiljaiseksi?
Siitä, mistä vierasjoukkueen maalit lisääntyvätMä en löydä. Mistä napista saa Mertsin hiljaiseksi?
Pelicans: hold my beerTuo on ihan perseestä toi Lukon ylivoima.
Mulla ainakin löytyy siitä kuvanlaadun vierestä sellanen puhekupla. @Torsti kertoi sen toisen vaihtoehdon.Mä en löydä. Mistä napista saa Mertsin hiljaiseksi?
Nenonen ottaa tuplajäähyn ja Roni Ahonen ottaa kohta ainakin huuteluista dumareille :D
Kevät on saapunut Ouluun. Mestaruusjuna klonksahti juuri liikenteeseen.Mitäs Oulussa tapahtuu? Lukko vetänyt reenijumin päälle turvallisessa 10 pisteen sarjajohdossa?
Ainakin tuo maalikooste on aivan kamalaa kuunneltavaa. Kuin Venäjä olisi tehnyt maalin Suomea vastaan, niin pettyneeltä mertsi kuulostaa.Jes kohta mennään Lahdessa. Odotan loistavaa ja asiallista selostusta. Eiköhän sieltä tule ainakin
- Vaarallinen
- Huippu VAARALLINEN
- Kiistatta
- Reppu
- Valtaisaa ryöpytystä
- Vaaranpaikka
- Lukuisat väärin lausutut ulkomaalaiset
- Sekoittaa pelaajat keskenään
- Koettaa hehkuttaa Pelicansia estoitta
KIITOS TAAS Cmore tästäkin
Edit. Davidsonnit pelanneet varsin vähän. Toisella 9 peliä ja toisella 10. No sherlock, jos tulee kesken kauden ei voi olla paljon pelejä. Kuulemma ei ole oikein sanottavaa heistä.
Vittu mun mielestä pelanneet tosi hyvin, ottaen huomioon viime kauden vähäiset tehot.
Voimia sulle Antero.
Ei vaan lähde nyt. Mutta toivotaan että kolmannessa erässä, joka alkaa nyt, lähtisi.Mitäs Oulussa tapahtuu? Lukko vetänyt reenijumin päälle turvallisessa 10 pisteen sarjajohdossa?
Sanasta sanaan tämä! :D muut pistää Mertsiä mutelle, mut mun oli pakko kelata tuo maalikooste alkuun, kun en ekalla kertaa meinannut uskoa korviani.Ainakin tuo maalikooste on aivan kamalaa kuunneltavaa. Kuin Venäjä olisi tehnyt maalin Suomea vastaan, niin pettyneeltä mertsi kuulostaa.
Melkein ymmärrän miten joku Mertarannasta tykkää, mutta miksi se päästetään selostamaan Pelicansin pelejä, kun ei vähääkään kykene olemaan objektiivinen.
Kokeilin Jukurit-HPK-peliä, ja sieltä puhekupla löytyy, Tapparan matsista ei. Hämmentävää.Mulla ainakin löytyy siitä kuvanlaadun vierestä sellanen puhekupla. @Torsti kertoi sen toisen vaihtoehdon.
Olihan se hauska kuulla, kuinka Tapparan maali oli "katastroofi potenssiin kolme."Melkein ymmärrän miten joku Mertarannasta tykkää, mutta miksi se päästetään selostamaan Pelicansin pelejä, kun ei vähääkään kykene olemaan objektiivinen.