Ti 24.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 368
  • 337

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS-JUK

43:35 TPS 2-0 Dave Spina (Jerry Ahtola, Erik Thorell)
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Miksi Tsadiin lähdetään aina ihmettelemään valoja tai muuten vain selviytymään? Perkele.
 

chubster

Jäsen
Joko Kilpeläinen on vain liian hyvä maalivahti tai sitten JYPin pelaajat on vaan ultimaattisesti liian paskoja viimeistelijöitä!
 
Mitä sää selität, siellä oli kaksi ukkoo paitsiossa
Tuossa studion pysäytyskuvassa ei ole vielä kukaan paitsiossa, jos luistin on vielä siniviivan päällä (lisäksi toisen pelaajan luistin oli liukumassa viivan suuntaisesti)... ja kiekko ei ole vielä yli viivan.. Eli kuva ei kerro vielä mitään... Pysäytyskuva pitäisi ottaa siitä kohtaa, kun kiekko on juuri viivan yli ja onko silloin enää muilla hyökkääjillä luistin viivan päällä. Todennäköisesti oli paitsio mutta ei tuo studion kuva sitä vielä 100% kertonut (varsinkaan oliko kaksi ukkoa paitsiossa)...
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Godlaa kiekko nuppiin ja lähtee koppiin. Eihän tässä muuten mitään, mutta mies oli luukkuvahtina. Aika ikävästi takaraivoon napsahti, ikävä ja harvinainen tilanne.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kiviä taskuun Ipalaiselle.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ai että mä tykkään Lambergistä ja Karvisesta!
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Miksi Tsadiin lähdetään aina ihmettelemään valoja tai muuten vain selviytymään? Perkele.
Hameenlinnan jääkiekko -kerho on kieltämättä ollut pettymys tänään. Mikä on tietysti mukavaa.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP häviää järjestään aloituksia varsinkin hyökkäyspäässä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämä olisi kyllä kiva tietää. Aina sama juttu. Kaudesta ja joukkueesta toiseen.
Eiks siellä just viimeks voitettu?

Mä oon sitäpaitsi nähny Vujtekin tekevän hattutempunkin Nordiksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös