Samaa peliä katsoin. Ulosajo oli perusteltu, jos katsoi sitä hidastamatonta kuvaa. En sanonut, että olin samaa mieltä tuomiosta. Mutta hyväksyn tuomarin ratkaisun, kun hänellä/heillä ei ollut sitä hidastusta. Miten ajetaan pystyyn pelaaja, joka on ainut liikkuva osapuoli tilanteessa? OPG:n tilanteesta en aio vaihtaa mielipidettäni. Edelleen: hyvät tuomarit.
Kyllä me eri peliä sitten katsottiin tai ainakin eri lasit oli silmillä, tai jotain :P
Kyllä ulosajo oli liigan linjan mukainen, mutta ei siillä ollut mitään tekemistä oikeuden kanssa, huvittavaa sinällään että otteluketjussa vain yks Ipa:lainen oli samaa mieltä kanssasi, toisin kuin esim Tappara kannattajat, jotka tuomitsivat tilanteen oikeusmurhaksi ja toivoivat vain että tuo epäonnen jälkeen Barkoville ei käynyt pahasti.
Mitä tulee Laamanen tilanteeseen niin Laamanen oli kiekottomana siniviivalla, hidastuksestakaan ei tullut kontaktia selväksi, että oliko kunnollinen vai ei, mutta kyllä siinä Laamanen ajettiin pakkina pystyyn vaikka kiekko oli muualla, selkeä jäähyn paikka.
OPG taas säntäsi kulmaan hirveällä ryminällä, kiekko vastustajalla ja jalat alta, vahinko, yli-innokkuus, ihan sama, selkeä kamppi, tuosta ei ole kahta sanaa. Samaan settiin voitais lisätä se Tapparan viimenen jäähy, normi tilanne, toinen kaatuu, mikään ei viittaa rikkeeseen, silti boksiin erona n. 10 minuuttia pelikollossa, täh?!
Ei ton noin pitäisi mennä. Enkä nyt todellakaan puhu siitä että ketä ratkaisut hyödytti tai ei, tää ei vaan ole se taso millä liigaa tulisi viheltää, siinä vaiheessa kun molempien joukkueiden kannattajat on siinä samaa mieltä että nyt ei mennyt ihan putkeen on jo jotain pahasti vialla. Siihen ei minun mielestä tarvita enää yhtään puolustelijaa, kyllä se vaan on mennyt perseelleen silloin. Mun mielestä jos pelissä jaetaan 10 jäähyä ja 2 olisi pitänyt jättää viheltämättä ja ainakin yksi olisi pitänyt viheltää niin ollaan aika heikoissa kantimissa, vaikka kuinka tulisi niitä virheitä "ymmärtää".