Odotatte toki vesi kielellä tätä viestiä ja mitäpä minä olen mitään säästelemään, sillä maine on mennyt jo aikaa sitten.
Koska täällä ei ole vielä mainittu, niin kerrotaan se, että Färnholm mursi Mankisen nenän sillä korkealla mailallaan, jota ei toki rangaistu. Sitä ei rangaistu, koska Mankinen ei jäänyt makoilemaan jään pintaan.
Selin kertoi lehdistötilaisuudessa, että heillä on joukkueen sisällä sääntö, ettei jäälle jäädä lojumaan. Heittäkää tämä sääntö helvettiin vähän vitun äkkiä. Se on aivan se ja sama kehuuko Petri Matikainen meitä neljä kertaa kaudessa tosi sitkeeksi jengiksi, jossa on tehty hyvää työtä jo monta vuotta, kun ne mahdolliset pisteet viedään säälittävällä tuomaritoiminnalla pois.
Koska SaiPa ei pysty ratkaisemaan (Flinck x 2) tällaisia tiukkoja otteluita ajoissa luo se otollisen maaperän tuomareiden sekoiluista kärsimiselle. Bruunin huitomisjäähy oli fiaskon alkusoitto. Tuollaisia ei saatana vihelletä pelissä koskaan mutta nyt piti, jotta saatiin kotijengi ylivoimalle viimeisellä vitosella.
Jatkoajan farssijäähystä ei tarvitse mitään edes sanoa, kaikki ovat siitä samaa mieltä. Paitsi raitapaidat ja siinä toiminnassa SM-liigan puolesta mukana olevat.
Mi Granlund sen sijaan saa kostohuitoa kuten huvittaa, se ei tuomareita kiinnosta. Mi Granlund saa myös aloittaa vaikka perseellään aloituspisteen päällä istuen, jotta saa kiekon suoraan syliinsä. Muutoin kyllä aloitukset laitetaan uusiksi, jos toinen pelaajista edes hengittää ennenaikaisesti. Mi Granlundin kohdalla olen valmis tämän pääsääntöisesti hyväksymään, jos se auttaa Suomen tulevaisuuden suurinta kiekkotähteä parempaan NHL -urallaan.
Arto I Järvelä sai taas selitellä, kuinka tuomarit vetivät ihan hyvin. Ari-Pekka Selin sanoi sen niin hyvin, jotta tarttee toistaa.
Järvelä, mene sinä lumeen seisomaan.