Mitä, lukeeko Markokin Jatkoaikaa?Ihme on tapahtunut! Marko Virtanen ottaa aikalisän ajoissa! Nipistäkää mua, sillä mä luulen näkeväni unta.
On muuten ihan järkyttävän rasittava muija ton huutonsa kanssa. :D Taitaa olla sama joka aina jaksaa inistä tuomareille JYPin jäähyistä ja heittää jotain "herne" -juttuja? Aiheuttaa hallilla aina myötähäpeää ja tekis mieli sanoo et pitäis turpansa kiinni.Juuri kun meinasin sanoa että "Paikalla on näköjään "AALIIVOIMAAMAALII"-Tuija" niin Jönköping rankaisee.
Tätä ollaan mietitty täälläkin päässä.Kuinkahan kauan toi jypin valmentaja saa vielä pitää jobinsa? Aika tahmeat näytöt ja tuo rosteri ei ole kuitenkaan niin huono...
Liittyykö tähän muijaan/muijan seurueeseen joku äijäkin joskus?On muuten ihan järkyttävän rasittava muija ton huutonsa kanssa. :D Taitaa olla sama joka aina jaksaa inistä tuomareille JYPin jäähyistä ja heittää jotain "herne" -juttuja? Aiheuttaa hallilla aina myötähäpeää ja tekis mieli sanoo et pitäis turpansa kiinni.
Onko tosiaan näin että HPK ei saanut 2.erässä vetoakaan Rinnettä kohden vai onko Liiga.fi:n tilastoissa ripaus viime kautta?HPK-Ässät on puuduttavinta kiekkoa ikinä, kaksi semivelttoa puukätistä joukkuetta sohii kiekkoa päästä. Kuka tätä roskaa oikeasti jaksaa seurata, ei tartte ihmetellä miksei kansa enää käy peleissä, onneksi en ole paikalla.