Ti 23.9.2014 Otteluseurantaketju Liiga ja CHL

  • 36 927
  • 163

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sport johtaa 3-1. Voisko sen Malmivaaran pitää penkillä?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Nyt Sport iski tyylikkään maalin ylivoimalla! Bertrand syötti Kokkalalle ja Kokkalalla... Jaa kuulutetaan ERiska tekijäksi. Paskapuhetta. Niin. Kokkalalla tyhjä maali edessä ja kiekkohan on maalissa. Koppaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
SaiPa sai lopulta tehtyä ylivoimamaalinkin, Riikola laittoi numeoiksi 3-0 Spinan ja McIntyren syötöstä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voi ristus. JYP johti 2-0, ja nyt HV71 tasoottaa. Ylivoimamaalilla.

Voi vittu. Eikö oo opittu mitään sadomaso-liigan alkupuoliskosta?
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
HPK-Ässät on puuduttavinta kiekkoa ikinä, kaksi semivelttoa puukätistä joukkuetta sohii kiekkoa päästä. Kuka tätä roskaa oikeasti jaksaa seurata, ei tartte ihmetellä miksei kansa enää käy peleissä, onneksi en ole paikalla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ihme on tapahtunut! Marko Virtanen ottaa aikalisän ajoissa! Nipistäkää mua, sillä mä luulen näkeväni unta.

Edit: Tosin ei näyttänyt auttavan.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Ja sehän se oli, JYPin pieni kupla puhkeaa toiseen erään. Mihin hittoon hävisi se rohkeus hyökätä ja syötellä. Taas ollaan ihan kusessa omassa päässä. Tuomarit ollut kuitenkin ihan hyviä, vaikka Ikosen jäähy oli hieman heppoinen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihme on tapahtunut! Marko Virtanen ottaa aikalisän ajoissa! Nipistäkää mua, sillä mä luulen näkeväni unta.
Mitä, lukeeko Markokin Jatkoaikaa?

Vielä kun oppis joukkue olla ottamatta noita turhia jäähyjä. Pahoin pelkään että tuo Boycen koukkausjäähy vielä kostautuu..

Jaa, ei pelkoa, Jämtin/Jämpti/ ottaa Jönköpingille jäähyn.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkahan kauan toi jypin valmentaja saa vielä pitää jobinsa? Aika tahmeat näytöt ja tuo rosteri ei ole kuitenkaan niin huono...

Mitäs Vaasassa tapahtuu? Vilkuilin peliä ja blues oli ihan eri jengi kuin viime torstaina HIFK:ta vastaan...
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Juuri kun meinasin sanoa että "Paikalla on näköjään "AALIIVOIMAAMAALII"-Tuija" niin Jönköping rankaisee.
On muuten ihan järkyttävän rasittava muija ton huutonsa kanssa. :D Taitaa olla sama joka aina jaksaa inistä tuomareille JYPin jäähyistä ja heittää jotain "herne" -juttuja? Aiheuttaa hallilla aina myötähäpeää ja tekis mieli sanoo et pitäis turpansa kiinni.
 

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tuota Ritaria jaksa kuunnella. Erittäin rasittava selostaja. Huomattavasti parempi peli menossa Vaasassa kuin tuo Hämeenlinnan peli.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kuinkahan kauan toi jypin valmentaja saa vielä pitää jobinsa? Aika tahmeat näytöt ja tuo rosteri ei ole kuitenkaan niin huono...
Tätä ollaan mietitty täälläkin päässä.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei toimi SaiPa-EV Zug vieläkään Sonera Viihteen kautta joku puoli minsaa näkyy! Pirun ärsyttävää, mutta koittakaahan te nauttia kenellä pelit näkyy.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
On muuten ihan järkyttävän rasittava muija ton huutonsa kanssa. :D Taitaa olla sama joka aina jaksaa inistä tuomareille JYPin jäähyistä ja heittää jotain "herne" -juttuja? Aiheuttaa hallilla aina myötähäpeää ja tekis mieli sanoo et pitäis turpansa kiinni.
Liittyykö tähän muijaan/muijan seurueeseen joku äijäkin joskus?

Joskus aikoinaan jossain Jokerit-matsissa kuului pari penkkiriviä taaempana/ylempänä tätä AALIIVOIMAAMAALII-huutelua jonkin verran.. Sekä ehkä yksi muistettavimmista huudoista koskaan. HANKI PIILO LASIT SENKIN.. SEEPRA!!
 

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HPK-Ässät on puuduttavinta kiekkoa ikinä, kaksi semivelttoa puukätistä joukkuetta sohii kiekkoa päästä. Kuka tätä roskaa oikeasti jaksaa seurata, ei tartte ihmetellä miksei kansa enää käy peleissä, onneksi en ole paikalla.
Onko tosiaan näin että HPK ei saanut 2.erässä vetoakaan Rinnettä kohden vai onko Liiga.fi:n tilastoissa ripaus viime kautta?
 

HokiHero

Jäsen
Näköjään Sportilla on näitä iltoja että kaikki onnistuu tai sitten ei onnistu mikään. Muutaman kerran kun olen katsellut yksittäisiä eriä Sportin peleistä niin välillä on totaalista hurmosta ja välillä kauhean näköistä muniin puhaltelua. Hauska nähdä saako Sport pidettyä tästä pelistä saadun flown edes seuraavaan peliin asti.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kolomatis sössii hyökkäyspäässä syötön ja Trinec iskee pelin ensimmäisen maalin vastahyökkäyksestä.

Heti perään Tapparalle yv, jota pelataan kaksi sekuntia kun Järvinen kamppaa aloitusvastustajansa. Ei mennyt aivan putkeen taaskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös