Onko Telialla joku säästökampanja, vai miksi tuota ääntä pitää pätkiä jatkuvasti.Minulla ja Telialla on ilmeisesti eri käsitys huippuluokan äänimaailmasta. Tolpat ei kilise, mutta selostus katkeilee sitäkin enemmän.
Onko Telialla joku säästökampanja, vai miksi tuota ääntä pitää pätkiä jatkuvasti.Minulla ja Telialla on ilmeisesti eri käsitys huippuluokan äänimaailmasta. Tolpat ei kilise, mutta selostus katkeilee sitäkin enemmän.
Vai onko hurmos laantunut?Kerho telineissä? Jännittäneekö finaalien kotiavaus vai mikä?
Sitä sattuu aina niin saatanasti, kun joku on lähellä.Rehellisesti, miten Sailio tuon jäähyn möi?
Kun jaksat hetken odottaa, niin se maali varmasti kuivuu ja ei enää haise.HPK:lle kakkonen ja maali haisee Vantaalle saakka
Mamba ei hakua persraiskata HPKta maanrakoon toveri Pennasen takia, siksi. Tasoitusta.Jokinen EDELLEEN aloittamassa ykkösylivoimassa. Miksi?
Sitä sattuu aina niin saatanasti, kun joku on lähellä.
Kun jaksat hetken odottaa, niin se maali varmasti kuivuu ja ei enää haise.
Siltähän tuo vähän vaikuttaa :DKun jaksat hetken odottaa, niin se maali varmasti kuivuu ja ei enää haise.
No mä kerron sulle. Sailio osaa tehostaa noi jäämättä kiinni filmaamisesta. Nyt pää heilahti vain siksi, että maila sattui olemaan kivasti hollilla. Se maila ei aiheuttanut sitä pään rajua heilahdusta. Sen näkee jokainen, joka on joskus katsonut peliä edes aavistuksen objektiivisin silmin. Oma lapsi on kaunis, mutta Sailio tekee poikkeuksen.Aivan. Hyvä perustelu.
Nyt spoilataan jo kunnolla. Oletko hallilla?Ei tuu tällä ylivoimalla mitään.
Eiku onhan niillä, mutta kukaan ei ole kertonut miten niitä käytetään.Kyllä Hämeenlinnassakin läpsyttimiä kaivattaisiin. Kansa istuu kuin hautajaisissa.