Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Ai sä olit se Urholta nähty Bluesin "fanikatsomon" osakas, kun heitti "tuu tänne vaan" eleitä Rosalle tasoituksesta?Parempi hävisi.
Oikeasti, parempi ei koskaan häviä. Blues oli ihmeen varautunut, eikä kyennyt pitään peliään kasassa kolmanteen erään saakka. Toisessa erässä Bluesilla oli vain taivas rajana, mutta niin vain tämä "maailman kovin ja kivakin vielä" valmentaja sai puppeloitua tämänkin.
Aivan, annan tuosta helpon tien ulos, ettette vain joutuisi myöntämään vastustajan paremmuutta. Sehän on tunnetusti aika triviaali toimenpide siellä nukkumalähiössä toimittaa, joten koukku suuhun ja koho uppeluksiin: äkkiä kaikki Matikaisen syyksi, jottei koko jengin allelaskemisia voida ottaa esille.
Ok, pakko muistuttaa siitä, että Tarkit on vain Tarkkeja. Nyt tekin saitte ensimaun siitä.
Itse pelistä ei tarvinne poimia tuon taivaallista, sillä joku muu tehnee sen minua paremmin. Toivottavasti sielläkin muistetaan, että parempi voittaa aina. Sillä ikävä kyllä, parempi voitti tänäänkin.
Sitten tälle vasta peruskoulunsa päättäneille suunnatun osuuden jälkeen itse peliin. Kärpät teki hyvää duunia ensimmäisessä erässä, mutta perinteiseen tapaansa puppeloi hyvänolontunteessaan toiseen erään tulon, kun Blues sai kaiken valmiiksi jo voittaneelta joukkueelta ilmaiseksi. Rönnbergin vitonen meinasi olla koko ottelun käännekohta, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä Haapakosken suhteen... sillä jos Haapakoski sai väännettyä väkisin työhaalarit tuolle joukkueelle kolmanteen, se on sulka hattuun ja nöyrä anteeksipyyntö minun osalta.
Kolmannessa erässä ei ollut kentällä kuin yksi joukkue. Se jonka paikallaolleet kannattajakollektiivin jäsenet esittelivät talven valkaisemaa vartaloaan. Ansaittu voitto siis, mikä oli kyllä todella yllättävää minulle.
Torstaina jatkuu.