Nojoo, sellanen peli.
Omasta mielestä aika ajoin todella pitkästyttävää ja tunneköyhää läpsimistä. JYP hyökkäyssuuntaan täysin yössä, Jokerit juuri tuon yhden räkämaalin verran parempi.
Ihmetyttää tuo, että hallissa yli 10 000 katsojaa ja tunnelma kuin kirkossa. Todella heikko tunnelma minun mielestä. Mitä mieltä Jokereiden aktiivikävijät? Suurimman osan ajasta olisi kuulut jos joku olisi kastomossa pieraissut toisella puolella kaukaloa.
Siihen tosin yleisö reagoi joka kerta kun Jokeri pelaajalta otettiin keikko pois tai taklattiin niin, että pelaaja kaatui. Hirveä ulina alkoi heti. Tämä sama tosin joka hallissa, mutta nyt pisti erityisesti korvaan, kun muuten niin hiljaista. Noh, lokakuu ja tiistaipeli jne. Kuvaavaa oli se, että kun käveltiin Pasilan asemaa kohti kaverin kanssa, niin hän tokaisi, että tässä kävelevän väkijoukon kuhinassa on enemmän tunnelmaa, kuin hallissa kertaakaan pelin aikana.
Kolmannessa erässä Jokerit pelasi tavalla josta itse RD olisi enemmän kuin ylpeä. Täydellinen pelin jäädyttäminen ja keskialueen sumppu, josta JYPillä ei mitään eväitä mennä ohi. Propsit tästä narreille! Jos JYP käyttää mailaa, niin Jokerit on edelleen kyllä yksi kovimpia kiekottoman pelaajan blokkaajia ja mailastakiinnipitäjiä liigassa. :)
Itse pelissä nyt ei kauheasti tapahtunut. Karlsson ei ollut niin maaginen, kuin hypen perusteella kuvittelisi, mutta hyvä pelaaman mies kyllä on! Helponnäköistä kiekon ylöstuontia kun sen osaa! Filppula oli hyvä ja näppärä kiekon kanssa, ei uskoisi, että Peverleytä pidetään parempana pelaajana. JYPiltä Välivaara jatkoi siitä mihin on totuttu, oli todella huono. Myöskään Lepinellä ei ole mielestäni asiaa kaukaloon, todella vaisua.
Jatkamme eteenpäin!
Lisättäköön vielä, että pelin mieleenpainuvin tilanne oli b-piste aloitus, jossa Tyrväinen (?) ottaa Perrinin mailan mieheltä kädestä, ja pitää itsellään. Perrin tästä tökkäisee Tyrväistä rintaan ja mies kaatuu. Nauratti. Oisha siitä voinu molemmille kakkoset arpoa, mutta mielummin antaa pelata, kun salomonin tuomioita.
Joku JYP:n pelaaja koukkasi Karssonin kaatumaan Wärnin päälle ja Wärn loukkasi jalksansa tilanteessa. Jokerit lähti hyökkäämään ja Karlsson jäi juttelemaan Wärnim kanssa kuulumisia.
Ilmeisesti et tilannetta nähnyt.