Ihan varmasti jokainen kesällä CHL-paketin lunastanut lasketaan katsojaksi, oli hallissa tai ei. Samahan se on liigapelissäkin kausikorttilaisten kanssa.Liekö lukemissa mukana kaikki maksaneet katsojat. Itsekin olen kotona, mutta lienen laskuissa mukana.
Kappas kehveliä: LIVE/DUESSELDORFER-EG-KAERPAET-OULU | LAOLA1.tv
Selostus englanniksi jopa. HD tasoa. HOLA vaan lisäosaksi selaimeen ja väitä olevasi Saksasta. -b
)
Mulla ei jostain syystä lähde pyörimään tuo.
Ei vaan jokainen otteluun saapunut asiakas, lipuista/kausareista otetaan viivakoodit ja niistä lasketaan illan yleisömäärä.Ihan varmasti jokainen kesällä CHL-paketin lunastanut lasketaan katsojaksi, oli hallissa tai ei. Samahan se on liigapelissäkin kausikorttilaisten kanssa.
Jep. Voitosta 2p, tasurista 1p kummallekkin ja tappiosta 0p. Ei jatkoaikoja tai rankkareita runkosarjassa.Kyllä! Olen aina ihmetellyt jääkiekkoväen tasurikammoa. Se on täysin pätevä tulos varsinkin kun sarjan päätteksi pelataan play offit, joissa aina pelataan ratkaisuun saakka.
Kovastipa alkoivat alivoimalla jäähyilemään saksalaiset.
@jaakkopavunvarsi mikä siellä hikkas? Tämä on hyväksi koettu ja aina toimiva kombo, jos itävaltalaista tai saksalaista lätkää tahtoo näkeä.
Eihän tuo Kärppien peli ole muuta kuin träppiä, puolustusta ja hyvällä tuurilla pitkää päätyyn. Tuota samaa se on Liigassakin ollut, jopa kotona. Hyi.Kärppien onni, että DEG on noinkin luokaton joukkue, koska noilla jäähymäärillä omissa olisi soinut parempaa joukkuetta vastaan jo monet kerrat.