Suomeksi tää on, ainakin minulla. Onko oikea kanava: Viasat Sport/Viaplay?Eka matsini viasatilta khl:ää. Onko nää vieraspelit aina ruotsiksi selostettuja?
Suomeksi tää on, ainakin minulla. Onko oikea kanava: Viasat Sport/Viaplay?Eka matsini viasatilta khl:ää. Onko nää vieraspelit aina ruotsiksi selostettuja?
Eka matsini viasatilta khl:ää. Onko nää vieraspelit aina ruotsiksi selostettuja?
Eka matsini viasatilta khl:ää. Onko nää vieraspelit aina ruotsiksi selostettuja?
Vaihda Sport Finlandille.Eka matsini viasatilta khl:ää. Onko nää vieraspelit aina ruotsiksi selostettuja?
Niimpä, itse en tykkää. Tasapaksua paskaa selostusta, yleensä tilanteista pari sekuntia myöhässä. Voisi asiat vielä huonomminkin olla..Ainaki sport Finlandilla pitäis olla Kainulainen. En tosin tiiä onko se sen parempi vaihtoehto
Voisi asiat vielä huonomminkin olla..
en tiedä saako täällä linkkailla striimejä, kai saa joten:Yritän tässä kännykällä kaivella streamia, jos jollain sopiva tiedossa niin olisin kovin kiitollinen siitä vaikka YVnä!
Heheh, itse olen katsonut ennenkuin Jokerit aloitti KHL:ssä, neljä kautta striimien kautta venäjäksi selostettuina, selostajat ainakin eläytyivät tilanteisiin, venäjää olen toki lukenut pari vuotta.Kyllä. etenkin jos olet joulun vanhemmillasi eikä kanavapakettia heillä
Nimim venäläinen striimi.