Mainos

Ti 22.11.2016 Otteluseuranta (Liiga)

• 56 623
  • 720

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Juu, hienosti houkutellaan yleisöä hallille seuraavaankin otteluun. Peräpää vuotaa kuin seula.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kakes singers 2-0.

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ihan uskomatonta! SaiPa tänään itse sössinyt joka maalin!

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kerrankin tuntuu että kaikki menee kun sinne päin vetää. Koko kauden tuskailtu tehokkuuden kanssa maalipaikoissa.

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vihdoinkin linjoilla. Olenko missannut jotain oleellista noin niinku Kärppien osalta?

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
The Final Countdown oli muuten Kärppienkin maalilauluna. Se oli joko kaudella 1986-87 tai 1987-88. Muuta sanottavaa ei mulla tällä erää ole.

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ei paljon lohduta että viimeisessä neljässä pelissä (Pelicans, KalPa, KooKoo, Lukko) voitetaan joka pelissä maalintekopaikat kun pisteitä saadaan kokonaista 2 kasaan. Kärpät ei Suikkasta tule erottamaan joten kyllä tällä kaudella jää jopa säälitkin välistä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
The Final Countdown oli muuten Kärppienkin maalilauluna. Se oli joko kaudella 1986-87 tai 1987-88. Muuta sanottavaa ei mulla tällä erää ole.
Tätä nykyistä meininkiä kun katsoo niin tuntuu että Kärpät on viimeksi tehnyt maalin joskus tuolloin.

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Ja Vaaka Urhonainen!!!! Jes vittu!

Kyllä muuten pitää sanoa tuosta oulun Kärppien pelaamisesta sen verran että en ole koskaan nähnyt noin paskaa peliä! Voivoi. Heippa suikkanen vissiin?

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vihdoinkin linjoilla. Olenko missannut jotain oleellista noin niinku Kärppien osalta?
Itse ihan rehellisesti nukahdin toisen erän ajaksi, nyt sopivasti hereille Lukon tehdessä 2-0 maalin. Ei vissiin hirveänä ole tullut missattua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy