Samaa mieltä, en kyllä usko kenenkään hyötyvän tästä tuomaroinnista - mukaanlukien katsojat.Ihan molemmille linja on ollut hyvin salliva.
Olen jostain kuullut, että yksi kausi Raipea on yleensä seuralle tarpeeksi. Menestyksestä huolimatta. No kelpais minulle se yksi kausikin.Raipe on oikea prosessivalmentaja, joka saa sen prosessin heti kunnolla liikkeelle. Ei tarvitse paria vuotta katsella, että milloin alkaa tapahtumaan.
Raipe on oikea prosessivalmentaja, joka saa sen prosessin heti kunnolla liikkeelle. Ei tarvitse paria vuotta katsella, että milloin alkaa tapahtumaan.
Onneksi JYPin rosteri on niin kova, että pysytään silti mukana.Onhan tämä Saipan pelaaminen vaan valovuoden edellä tätä jypin roiskintakiekkoa
No mutta ensi kaudeksi sitten Raipe meille.Olen jostain kuullut, että yksi kausi Raipea on yleensä seuralle tarpeeksi. Menestyksestä huolimatta. No kelpais minulle se yksi kausikin.
Kuhan pellaillaan. Ja kaikilla on hauskaa.Toinen peli minkä nään tällä kaudella, ja yhä edelleen sitä mieltä, että ei Jypin pelissä ole mitään systeemiä tai järkeä. poislukien Pertun ketju.
Kelpaako Jukalle?No mutta ensi kaudeksi sitten Raipe meille.
No mutta ensi kaudeksi sitten Raipe meille.
Jukalta ei kysellä.Kelpaako Jukalle?
Toinen peli minkä nään tällä kaudella, ja yhä edelleen sitä mieltä, että ei Jypin pelissä ole mitään systeemiä tai järkeä. poislukien Pertun ketju.
Jep, perkele kun pitää finaaleissakin jaksaa vielä katsella JYPin pelaamista.Kyllä tästä tulee ihan helvetin pitkä kausi. Enkä nyt meinaa sitä mitä joku saattaa kuvitella.
En jaksa uskoa että yhdelläkään mestisjengillä on palaa yhtäkään liigajengiä vastaan.Ei meillä hätää ole, Perttu kyllä pyörittelee karsinnoissa vastaan tulevan mestisjengin vaikka yksinään.
Ehdottomasti! Mitä muutakaan? (hymiö)Jep, perkele kun pitää finaaleissakin jaksaa vielä katsella JYPin pelaamista.
Sitähän toki tarkoitit.