Tuota, pitää epäillä vahvasti, että et ole nähnyt Jokereiden kaikkia kotiotteluita tällä kaudella? Nyt peli alkaa näyttää siltä, mitä sen pitääkin olla, oli nautittavaa nähdä ne lujat poikittaissyötöt eilen laidasta laitaan, napsahtivat paikoilleen, muutamaa lukuunottamatta. Tällaista ei ole nähty sitten viimeisten viiden matsin.
Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, mutta siinä pitää olla hieman monitahoisempi näkemys, kuin nyt sinulla oli, ns helikopterinäkemys.
Olkoon sitten helikopterinäkemys, mutta huomannet, että kritisoin Jokereiden "löysää" alakerran touhuilua? Kuten jo täälläkin monesti olen kommentoinut, hiukankin liigakykyisempi joukkue olisi rankaissut noista paikoista armotta. Nyt nähtiin summittaisia lämäreitä.
Ei taida kuitenkaan olla tarkoituksena teilläkään pelata hokia niinkuin Brassit futista, eli ei ole väliä montako omiin, kunhan tehdään itse maaleja:)
Mielestäni Jokereilla on sama ongelma kuin Lukollakin viime kaudella. Teillä Leino, meillä oli Straka. Molemmat tekivät mitä tahtoivat kentällä. Nyt jos teille käy paskat niin Leino vedetään kylmäksi noiden kaarteluiden päätteeksi. Meillä kävi niin että jooseppi sai Venäjälle unelmadiilin ja peli-into loppui samoin tein.
-Peli kulminoituu liikaa yhteen pelaajaan.
-alakerran virheet
-Sheddenin selkeän psyykkaamisen puuttuminen.
-maalipaikkojen hyödyntäminen. Jos siis teille on ok, että kiskotte joka pelissä 60 vetoa maalia kohden ja teette ainoastaan 3 maalia (joista 1-2 vastustajan virheistä) niin ok. 4,6 prosenttia vedoista maaliin ei ole kovin hyvin... Äläkä nyt taas käsitä väärin. Minä haen vain ongemakohtia. Kuten varmaan tiedät, että jos on tyytyväinen, niin kehitys pysähtyy...