Tää Ilveksen numero 27 vaikuttaa ihan hyvältä pelimieheltä. Selkeästi haluaa kiekkoa itselleen, ja haluaa ratkaista itse.
Sanoisin että potentiaalinen kaveri. Meneekö ekalla kierroksella.
Tää Ilveksen numero 27 vaikuttaa ihan hyvältä pelimieheltä. Selkeästi haluaa kiekkoa itselleen, ja haluaa ratkaista itse.
Anaheimiin.Sanoisin että potentiaalinen kaveri. Meneekö ekalla kierroksella.
Enpä tiedä kääntyikö peli mitenkään. Ilveksen ylivoima oli anomalia pelin hallinnassa.
Anaheimiin.
Joo. Samaan kiinnitin huomiota, ja hyvä pelipää sekä syöttö taito on nuorella miehellä.Tää Ilveksen numero 27 vaikuttaa ihan hyvältä pelimieheltä. Selkeästi haluaa kiekkoa itselleen, ja haluaa ratkaista itse.
Ei siinä kyllä ollut alkuunkaan edes yritystä pysäyttää koko pyöritystä, roikuttiin vaan edessä ja toivottiin kaverin möhlivän tai ajan loppuvan kellosta.En mä tuota kilppariks kutsuis. Hävittiin vaan muutama ratkaiseva kaksinkamppailu, ja sitten jalat on niin hapoilla, että voi vain toivoa vastustajan möhlivän kiekon kanssa.
Joo. Samaan kiinnitin huomiota, ja hyvä pelipää sekä syöttö taito on nuorella miehellä.
Vaihtoluukku aukesi (jos näin oikein), muuten tuskin olisi käynyt mitään.Laakso tapettiin tapettiin. Ei kyllä yhtään osannu odottaa taklia.
Laukauskin lähtee kuin Patrik Laineella.
Oli se auki, ilkeä tilanne.Vaihtoluukku aukesi (jos näin oikein), muuten tuskin olisi käynyt mitään.
Ai Kariyan ja Selänteen kanssa yyveelle.
Konna ja fortnite ei kuulosta mahdolliselta.Mikähän on suhde pelikonsoleihin, ei kai vaan..
Melkein väittäisin että ton Pelicansin maalin toinen syöttäjä on Lukas Jasek eikä Teemu Eronen. Seuraillaan tuleeko pöytäkirjaan muutosta.
Oli muuten selvästi. Parasta olisi korjata, kun vetoja kuitenkin vetämässä...Melkein väittäisin että ton Pelicansin maalin toinen syöttäjä on Lukas Jasek eikä Teemu Eronen. Seuraillaan tuleeko pöytäkirjaan muutosta.