Ti 21.9.2021 Ilves - Pelicans

  • 12 239
  • 203

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tää Ilveksen numero 27 vaikuttaa ihan hyvältä pelimieheltä. Selkeästi haluaa kiekkoa itselleen, ja haluaa ratkaista itse.
Joo. Samaan kiinnitin huomiota, ja hyvä pelipää sekä syöttö taito on nuorella miehellä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En mä tuota kilppariks kutsuis. Hävittiin vaan muutama ratkaiseva kaksinkamppailu, ja sitten jalat on niin hapoilla, että voi vain toivoa vastustajan möhlivän kiekon kanssa.
Ei siinä kyllä ollut alkuunkaan edes yritystä pysäyttää koko pyöritystä, roikuttiin vaan edessä ja toivottiin kaverin möhlivän tai ajan loppuvan kellosta.
 
Eemeli Suomi ei oo ihan päässy tällä kaudella vielä vauhtiin. Tietty jos Konna tekee nyt jo itse maalitkin ni mihinkä häntä tarvitaan
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Melkein väittäisin että ton Pelicansin maalin toinen syöttäjä on Lukas Jasek eikä Teemu Eronen. Seuraillaan tuleeko pöytäkirjaan muutosta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melkein väittäisin että ton Pelicansin maalin toinen syöttäjä on Lukas Jasek eikä Teemu Eronen. Seuraillaan tuleeko pöytäkirjaan muutosta.

No joo ei se kyllä ainakaan Eronen ole, Jasekin tai sitten kuka lienee se toinen hyökkääjä joka siinä maalin toisella kulmalla sohikaan pitäisi saada kakkossyöttö, jos kiekkoon huitoessaan osui. Mut ei se ainakaan Eroselle kuulu.

Täysin puolueeton Liigapörssi-pelaaja sanoo että syöttö pitäisi antaa ehdottomasti Jasekille. Ja Larmille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Pate

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kerkesin sen Ilveksen 5vs3 alivoiman jälkeen miettimään, että onpas hyvä tuomarilinja. Ja nyt ei mistään vihelletä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös