Ti 21.5.2024 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 60 395
  • 1 803

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sanottakoon se nyt vielä, että kyllähän Suomi on ollut ihan oikeasti myös todella huono tässä pelissä, vaikka Sveitsi kova onkin. En tiedä, varmasti osin vaikuttaa sekin, että Suomella ei panosta ja Sveitsillä mahikset lohkokakkoseksi. Kyllä mä silti paremman Suomen haluaisin nähdä. Pääosa pelistä ollaan oltu ihan purjeessa.

Kanadaakin vastaan oltiin iso osa pelistä parempi joukkue. Tosin kanukithan oli toki darrassa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Eka erä oli Suomelta jopa hienoista hallintaa jäähyyn asti ja sen kautta ote sitten enempi Sveitsille ja 2. erän alun jäähyn myötä ihan kokonaan Suomen ylivoimaan asti. Sveitsin yv-myllyjen jälkeen ei omaa peliä saatu mitenkään kulkemaan, vaikka av:t kunnialla hoidettiinkin.
Ilman Säteriä tilanne olisi jo 4-1 tai 5-1 mutta onneksi meillä on the maalivahti.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ruotsi näköjään leikittelee Slovakian kanssa samaan aikaan, tuossa pelissä ei tainnut tosin olla minkäänlaista panosta
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Ei löytynyt YouTubesta Postipankin mainosta. Tai löytyi, mutta ei sellaista, mihin RD viittasi.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minä olen samaa mieltä Kiven kanssa.Mitä tuomari ei näe, siitä ei tule käytännön etua hyökkäävälle joukkueelle.
Lähtisin ajamaan uutta sääntöä: Kiven toleranssi.

Pystytään osoittamaan selvä paitsio, mutta huomioon otetaan Kiven toleranssi joka on 20cm.

AND THEN WE HAVE GOOD GOAL!
 

taspmas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Örebro. Turisti liigakartalla.
Sillä näytöillä, ettei Matinmikko tai Leppänen ole häntä parempia.

Turhaan täällä itketään pelaajavalinnoista. Itse valinnoissa ei ollut vikaa, koska parempia ei ole ollut tarjolla.
En mä mitään itke. Ihmettelen vaan miksi se pelaa lopulta noin isossa roolissa ja ihmeellisiä kiekollisia ei peliä edistäviä ratkasuja alkanut tulemaan mitä pidemmälle turnaus on mennyt. Ja omassa päässä näyttää melko kevyeltä ohitettavalta.

Ei siellä ehkä parempaakaan ollut tarjolla, varsinkin kun tiedetään Kasken potentiaali maalintekoon jos alkaa kulkemaan. Ei vaan ole oikein koko kaudella lähtenyt sitä yhtä Latvia-pelin kolmatta erää lukuunottamatta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ohtamaa on kieltäytynyt. Erholtz ja Hyry pelaa täysin eri pelipaikkaa. Toinen on sentteri ja toinen on laituri. Faktat kuntoon ja parempia mielipiteitä seuraavassa pelissä. Koivunen on ollut pelaamassa AHL pudotuspelejä.
Mikäs vika Levtchissä ja Savinaisessa on? Nekin kieltäytynyt? Kunhan nyt nopeasti heittelin nimiä kun pyysit. Kertonee kuitenkin olennaisen että Ohtamaallakin olisi ollut enemmän annettavaa tuolla kuin Mattilalla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikäs vika Levtchissä ja Savinaisessa on? Nekin kieltäytynyt? Kunhan nyt nopeasti heittelin nimiä kun pyysit.
Savinaisella ainakin ollut todella rikkonainen kausi, vaikka hyvin pelasikin keväällä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jori Lehterä tonne luistelemaan savessa ja ottamaan kiinni Sveitsin kiitureita!
Tässäpä se mitä itsekin mietin, Lehterä oli nimittäin jo viime kauden EHT:llä liian hidas maajoukkueeseen, joten mitä se olisi yli vuotta myöhemmin.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsi-Suomi ottelun turpasauna
Nyt Suomi peliä ja pari maalia tähän erään niin saadaan helpottava voitto. Se saattaa avata henkisiä lukkoja jota tarvitaan torstain turpa-saunaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös