Nolo loppu, todella nolo. Suomi sai itsensä näyttämään täydeltä pellelaumalta, joka ei osaa edes pelata.Mun on hyvin vaikea edes enää kannattaa tämän vuoden Leijonia. Tämä Granlundin sikailu oli oikeastaan piste ii:n päälle.
Nolo loppu, todella nolo. Suomi sai itsensä näyttämään täydeltä pellelaumalta, joka ei osaa edes pelata.Mun on hyvin vaikea edes enää kannattaa tämän vuoden Leijonia. Tämä Granlundin sikailu oli oikeastaan piste ii:n päälle.
Uuh, koko päivänkö mietit tätä kovaa sivallusta ja päätit sitten iskeä oikein kunnolla. Oih, voih.
Peksa ja luokattoman huonot henkilökohtaiset hyökkäykset, yksi asia joka ei koskaan muutu. :)
No kato nyt tota jengiä. Kolme nelosketjua, muutama junnu ja Granlund. Runkopakit pelanneet täysin päin persettä.Aivan mieletön tasoero. Miten vitussa Suomi voi olla noin huono?
Ei lainkaan maalipaikkoja ja maaliodottamaa hurjat 0.55 :D
Panokseton peli ja tässäkin keskityttiin vain pakittamiseen, jääkiekon pelaamisen sijaan.
Sveitsillä kyllä hieno joukkue, toivottavasti menevät pitkälle.
No kyllähän aina kun kerää tarpeeksi pisteitä ansaitsee jatkopaikan, aina.Harmi, kun Itävalta meni häviämään. Ei tämä kummelijoukkue ansaitsisi päästä pudotuspeleihin.
Miksi ei pelaisi kahtena seuraavana talvena huipputurnauksissa?En ihmettelisi vaikka koko Miken maajoukkueura olisi tässä. Tuskin jaksaa enää näihin kinkereihin osallistua.
Siili VarajärviVili Saarijärvi = Sili Vaarijärvi
Ei kai nyt 2020-luvulla ole tällaiset viime vuosituhannen harakirit voimissaan?Kapteeni hyppäsi ensin laivasta.
Joku täällä sanoi, että 2022 finaali Kanadaa vastaan.Milloin Suomi on voittanut yhdenkään suuren maan?
Sinä olet kyllä ollut todella negatiivisella jalalla liikenteessä. No hyvä että on sentään tunnetta mukana, vaikka nämä C-luokan kisat eivät kiinnostakaan.Nolo loppu, todella nolo. Suomi sai itsensä näyttämään täydeltä pellelaumalta, joka ei osaa edes pelata.
Sinällään outoa kun Granlundilla ihan hyvä iltapuhde ennen tuota kahakkaa. Maali joka hylättiin tosin paitsion takia ja yv osumaan syöttö. Tais tuo hylätty maali jättää jtn hampaankoloon ja purki kiukkuaan sitten näin. Vittujen kevät.Granlund meinasi, että hoitakoot muut duunin Ruotsia vastaan. Ei tästä kuitenkaan mitään tule. Aivan sama.
Tämä toki täysin totta.En nyt satavarmana enää pitäisi Granlundin pelikieltoa. Mun mielestä Fialankaa ei olisi pitäny pelata enää peliäkään polvitaklauksensa ansiosta.
Missä mä olen provosoinut? :D silloin kun päivällä viestiisi vastasin, niin tilannehan oli se että Itävalta perseili ihan itse omat mahdollisuutensa pois. Suomelle tämä peli oli panokseton.Koska Suomi hävisi niinkuin veikkailin ja sä tulit parilla viestillä provosoimaan.