Jos ei muuta niin ainakin itseluottamusta Ruotsi-peliin. Hyvin tärkeä.Ei se itse asiassa ollut tärkeä. Tällä pelillä ei ole mitään merkitystä.
Jos ei muuta niin ainakin itseluottamusta Ruotsi-peliin. Hyvin tärkeä.Ei se itse asiassa ollut tärkeä. Tällä pelillä ei ole mitään merkitystä.
Levtchi
Joo ei se ollut tärkeä. Ennen ratkaisuottelua Innala saa tilin auki. Kyllä se oli ihan helvetin tärkeä maali turnauksen kannalta.Ei se itse asiassa ollut tärkeä. Tällä pelillä ei ole mitään merkitystä.
Ei voi olla. Suomi on historian huonoin joukkue ja Sveitsi on parempi kuin Kanadan parhaiden pelaajien joukkue.Sveitsi on köysissä.
Levtchi, Suomi ja Kemiläinen. Mutta eivät ole Jukan tyyppiä
Ainakin von Arx lopetti maajoukkuepelit kuin seinään 2002 ja jatkoi uraansa kumminkin vielä yli vuosikymmenen. Saatoit osua nappiin!Noo olix se Reto von Arx?
Levtchiä pelotti et joku tulisi puhumaan sille englantia.Levtchihän sanoi Suomipopin haastattelussa mestaruusjuhlissa et ”vittu just tylsty luistimet” kun kysyttiin et lähtiskö jos Jukka soittelis
Tekisi hyvää tuollekin joukkueelle, että osa porukasta lähetettäisiin kotiin kesken kisojen.Ei, Suhosen nippu 1983 oli kyllä vielä huonompi. Sieltä lähetettiin juopottelun takia porukkaa kotiinkin kesken kisojen.
Liian Tampereelta. Hyi. Life is live. Vaimitensemeni.Levtchi, Suomi ja Kemiläinen. Mutta eivät ole Jukan tyyppiä
Levtchi, Niku, Turunen, Koivunen,Palve, Suomi, Turkulainen, Lehterä ja list goes on.No kerro nyt ne paremmat pelaajat, kun vauhtiin pääsit.
:DTäältä olen lukenut, että Suomi hylätään jos eivät voita tätä.
En odottanut herralta mitään, mutta ollut ehkä Rissasen kanssa "parhaat". Lehtonen, Määttä ja Kaski olleet isoja pettymyksiä..Eipä ole kyllä Suomenmestari Vittasmäkikään esittänyt yhtään mitään. Kertooko tämä Suomen liigan tasosta sen että ylivoimaisen Suomenmestarin pelaajat ovat kansainvälisissä peleissä ihan pujottelukeppejä.
Osui jo toisen kerran.Innala kerrankin osui, ja oli kyllä komea tykki.