Ei pelaa. Suomeen sovelletaan uutta sääntöä, että häviöstä saa miinuspisteitä.Pelaako Suomi enää torstaina jos häviää tän?
Eli kenenkään muun mielestä ei ollut pakkien moka kuin minun? :D
Jep. Ei varmaan ollut yhtään ennalta pohdittu tuo maalin syntytapa...Upea maali Sveitsiltä! Miksei Mertaranta kehunut sitä yhtään. Sen sijaan etsi kuka mokasi.
Aika isät vs. pojat tuntuu tämä peli olevan.
Olihan nämä mertsin viimeiset kisat olihanEli kenenkään muun mielestä ei ollut pakkien moka kuin minun? :D
Mattilalta ihan hirveää puolustamista, vaikka yllättävän vaikea tuota tilannetta oli puolustaakin. Ja olihan tuo Sveitsiltä ihan nappisuoritus.Eli kenenkään muun mielestä ei ollut pakkien moka kuin minun? :D
Siivoajaa tarvitaan, kun joku sotkee.Jaa että Säterin vika Mertsin mielestä. Kyllä toi nyt pakkien moka on jos ei tota kerkeä siivoamaan.
Oli kyllä nätti laukaus Sveitsin pelaajalta, ja Fiala sitten viimeisteli sen
Salonen maaliin!Siinä sitä on Jaloselle mietittävää, että kumpi kakkosmokke laitetaan Ruotsia vastaan kehiin. Harmi ettei oo ykkösmokkee tänä vuonna mukana kisoissa.
Ajoitus oli kaiken kaikkiaan hyvä puolin ja toisin. Säteri olisi varmaan voinut yrittää saada sivumpaan torjuttua, mutta helppo tietysti täältä sanoa. Puolustus myös kuutamolla.Oli kyllä nätti laukaus Sveitsin pelaajalta, ja Fiala sitten viimeisteli sen
Ei Suomen joukkueesta montaa mahtuisi Sveitsin nippuun. Materiaaliltansa huomattavan paljon kovempi.Miten voi Sveitsi viedä fyysisyydessä noin pahasti?