Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Selvästi Dadonov löi kiekon päänsä yläpuolelta maaliin.
Tosin Dadonovin pää oli 130 cm korkeudella tuolloin.
Täysin luonnollinen peliasento.
Selvästi Dadonov löi kiekon päänsä yläpuolelta maaliin.
Tosin Dadonovin pää oli 130 cm korkeudella tuolloin.
Sinä et osaa kiekkokaavioita.Niinmuttakun, mielestäni on huonoa toimittamista toimittajilta, jotka ovat useassa mediassa vakuuttaneet Suomen päätyvän toiseksi.
Eivätkö kiekkotoimittajat osaa laskea vain enkö minä osaa kiekkokaavioita?
Ei näköjään, kun Liiga tekee kuulemma kuolemaa ja NHL pelaajia tulee enemmän kuin koskaan.
Et osaa. Suomi ei voi pudota kolmanneksi.Niinmuttakun, mielestäni on huonoa toimittamista toimittajilta, jotka ovat useassa mediassa vakuuttaneet Suomen päätyvän toiseksi.
Eivätkö kiekkotoimittajat osaa laskea vain enkö minä osaa kiekkokaavioita?
Eilinen peli painaa. Ei tartte voittaa.Ruotsi aika pinteessä.
Ei näistä koskaan tiedä prkle.Menit helppoon.
Onko muuten tasatilanteessa laskentatapa muuttunut, koska eihän tässäkään tapauksessa tarvitse alkaa laskemaan näiden kolmen keskinäisten pelien pisteitäkään? Keskinäisten pelien voitot ainakin ennen olivat ratkaisevassa asemassa, eli tässä skenaariossa USA on voittanut sekä Suomen että Kanadan ja Suomi on voittanut Kanadan omassa keskinäisessään.Ei, koska tällöin Suomi, USA ja Kanada on tasapisteissä ja keskinäiset ratkaisevat:
FIN-CAN 3-1
USA-FIN 3-2 ja.
CAN-USA 1p-2p
Keskinäisten pelien pisteet siis:
USA 4p
FIN 4p
CAN 1p
Kanada tippuu vertailusta pois, ja USA Suomen edellä keskinäisen pelin voiton myötä.
Onko muuten tasatilanteessa laskentatapa muuttunut, koska eihän tässäkään tapauksessa tarvitse alkaa laskemaan näiden kolmen keskinäisten pelien pisteitäkään? Keskinäisten pelien voitot ainakin ennen olivat ratkaisevassa asemassa, eli tässä skenaariossa USA on voittanut sekä Suomen että Kanadan ja Suomi on voittanut Kanadan omassa keskinäisessään.
Täältä voi käydä tutustumassa:Onko muuten tasatilanteessa laskentatapa muuttunut, koska eihän tässäkään tapauksessa tarvitse alkaa laskemaan näiden kolmen keskinäisten pelien pisteitäkään? Keskinäisten pelien voitot ainakin ennen olivat ratkaisevassa asemassa, eli tässä skenaariossa USA on voittanut sekä Suomen että Kanadan ja Suomi on voittanut Kanadan omassa keskinäisessään.
Joo, itse olen aina ollut siinä käsityksessä että keskinäisten otteluiden voitot ratkaisevat silloin jos tulokset eivät mene mitenkään ristiin. Eli jos kaikilla kolmella Suomi, USA, Kanada olisi se 16p kasassa niin Kanada olisi silti kaikkein heikoimmilla koska se on hävinnyt pelinsä sekä Suomelle että USA:lle ja sen jälkeen vertailtaisiin Suomea ja USA:ta keskenään josta siis etu USA:lle.Eli pisteet - maaliero - tehdyt maalit jne