kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Pelaajinahan Kuusela ja Keränen on melko erilaisia. Taitavia toki molemmat mutta Kuusela armoton taistelija, repii ronkkii ja taklaakin painavasti jos vaihto ei kiekollisesti suju. Keränen pysyy taito roolissaan enemmän.
Keräsestä on muuten viimeaikoina taas alkanut näkyä niitä ominaisuuksia, joita silloin menestyskaudella nähtiin. Liike parantunut ja haluaa kiekkoa. Tästä hyvänä esimerkkinä pelaaminen Mustosen ratkaisevassa maalissa. Laittoi viivasta kiekon laitaan ja samantien lähti itse hakemaan vetopaikkaa keskeltä. Ei toki sitä kiekkoa saanut, vaan se päätyi tunnetuin seurauksin Mustoselle, mutta tätä Kerää olen itse odotellut.
Kuuselasta on jo monena vuotena jäänyt mieleen se, että mies tulee usein kiekon kanssa laitaväännöistä vaikkei nyt mikään jättiläinen ole eikä mikään yliaktiivinen rouhijakaan. Osaa kuitenkin pelata päätykiekot järkevästi.
Ilveksestä muhun on tehnyt isännän otteillaan vaikutuksen Järvinen. Puutteita on, mutta maalinedessä hän pelaa kuin mies.
Samaa mieltä, taitaa vaan Laatikainen mennä Kiven papereissa Järvisen edelle. Ymmärrettävää toki, sillä Järviselle tosiaan tulee virheitä, mutta mielelläni näkisin hänet mahdollisimman usein oman maalin edustaa putsaamassa. Hyvä pakki tulevaisuudessa, jos ei tule loukkaantumisia.
Toivotaan tosiaan kaikkea epämääräistä tapahtuvaksi. Olisi melko noloa jos sarjasta tulisikin täysin kliininen läpsyttely, paikallispelithän on olleet vähän ystävyysotteluita nykyisin...
Tämä.