Olihan Kerholla erässä 4-5 selvää maalipaikkaa, paripuolittaista läpiajoa, Palven ja Lahden maalille nousut ja muutama muuKerho vie peliä = pyörii kulmissa ilman kunnollisia maalipaikkoja.
Olihan Kerholla erässä 4-5 selvää maalipaikkaa, paripuolittaista läpiajoa, Palven ja Lahden maalille nousut ja muutama muuKerho vie peliä = pyörii kulmissa ilman kunnollisia maalipaikkoja.
Ja JYP kiittää. Helppoa se on vire rakentaa, kun tuomari avittaa ja ylivoimalla tekee ne maalit.
Ei nyt niinkään. Jäähyt olivat heppoisia, eikä toisessa päässä vihelletä, mutta alivoimaakin pitää osata pelata ja Larmille suht helppoja.Kyllä joka ottelussa tuomarit auttaa ja tuuripomput siivittänyt viimeiset 20-30 ottelua. Itke lisää.
Hyi, sitä saisi loppuikänsä kuunnella kun aikuiset miehet suu vaahdossa tosissaan selittää Junnon maksamista tuomareista.Heh. Mietin eilissä päivänä, että minkälainen ininä täällä palstalla olisi, jos tuo haamumaali olisi tehty Raksilassa Oululaisten toimesta.
Ei nyt niinkään. Jäähyt olivat heppoisia, eikä toisessa päässä vihelletä, mutta alivoimaakin pitää osata pelata ja Larmille suht helppoja.
Tuskin se ero niin suuri nyt nähtyyn olisi ollut. Kärppien tuloksellisesti vaisumpi kausi on antanut Tapparalle mahdollisuuden päästä sympatiapisteiden vähyydessä oululaisten tuntumaan jo hiljaksiin...Hyi, sitä saisi loppuikänsä kuunnella kun aikuiset miehet suu vaahdossa tosissaan selittää Junnon maksamista tuomareista.
Ei nyt niinkään. Jäähyt olivat heppoisia, eikä toisessa päässä vihelletä, mutta alivoimaakin pitää osata pelata ja Larmille suht helppoja.
Ongelma ei kerholle uusi...
Mitä mieltä itse olit Frimanin ja Mannisen kiinnipitämisistä?Hei eiks tän ininän pitänyt koskea vain Raksilan pelejä?
Samaa mieltä. HPK:n olisi vain pitänyt omat ylivoimasa hyödyntää. Tuomarit eivät ole tähän vaikuttaneet mitenkään.Turha tuomareita syytellä, jos itse ollaan munattomia omissa maalipaikoissa eikä saada edes vetoa aikaiseksi. On kyllä Jypin ja Kerhon viimeistelyissä valtava ero tällä hetkellä.
Jos Ilves olisi Tappara, niin johtaisi jo 3-1..ostetuihin tuomareihin en ota mitään kantaa...
Mun puolesta tuomareista puhuminen voitaisiin lopettaa ylipäätään muutenkin. Keskittykää pelaajien suorituksiin, kiristää vähemmän vanne päätä.Erotuomareiden puolueellisuudesta puhuminen voidaan lopettaa.